نسخه چاپی

خانم دكتر وحید! بركناری تان مبارك باشد

محمد مهاجری

خبر عزل وزیر بهداشت و درمان اصلا غیرمنتظره نبود. حتی تکذیبهای پی درپی در باره خداحافظی دکتر مرضیه وحید دستجردی، قابل باور نبود. از آن بالاتر، به حرف معاون اول رئیس جمهور نیز که می گفت دکتر وحید ماندنی است نمی شد اتکا کرد. هرکس آقای احمدی نژاد را بشناسد تکذیبهای روزهای اخیر را به هیچ می انگارد.

دکتر وحید دستجردی از پزشکان خوشنام کشور است که مهارت او در حوزه تخصصی اش زبانزد همگان است. همه کسانی که با او آشنایی مختصری دارند، مردم داری را به عنوان یکی از صفات پسندیده، در او یافته اند. این ویژگی موجب شده که بیمارانی که به مطب وی مراجعه می کرده اند، حسن خلق، تواضع و احترام او را به خاطر بسپارند.

در عین حال، او قاطعیتی مثال زدنی دارد و به هنگام رسیدگی به بیمارانش در بیمارستانها و مراکز درمانی هیچ گونه کوتاهی عوامل درمانی را برنمی تابد. شاید این قاطعیت برخاسته از دلسوزی، همکارانش را بیازارد، اما حتما لبخند رضایت را بر لبان نومادرانی که سرنوشت نوزادشان را به او سپرده اند، می نشاند.

در نخستین روزهای دولت دهم، بودند دوستانی که دکتر وحید را از پذیرش سمت وزارت نهی می کردند و شرایط سیاسی حاکم بر دولت و خلقیات رئیس جمهور محترم را بیادش می آوردند، اما پاسخ او روشن بود:"شاید بتوانم خدمتی انجام دهم"

حالا و با عزل خانم وحید -که به خاطر دفاع از حق مردم و مقابله با تخصیص ارز داروی بیماران برای واردات قاقالی لی صورت گرفت و باید آن را به افتخارات سیاسی اش افزود- به همه کسانی که روز شماری می کردند او به مطبش برگردد و نقش طبیب مهربان را دوباره ایفا کند، تبریک می گویم.
خبرآنلاین

۱۳۹۱/۱۰/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...