نسخه چاپی

نظر چمران درباره كتابخانه‌های پایتخت

عکس خبري -نظر چمران درباره کتابخانه‌هاي پايتخت

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینكه كتابخانه‌های شهرداری نسبت به كتابخانه سایر دستگاه‌ها مانند وزارت ارشاد غنی‌تر و فراتر است گفت: لازم است میزان مطالعه و كتابخوانی در كشور در شرایط بهتری باشد.


به گزارش نما، مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در صحن امروز شورای شهر ضمن گرامیداشت روز میلاد حضرت امام حسن عسگری (ع) اظهار داشت:‌ان‌شاءالله پیرو مکتب ولایت و به جد و صداقت راهشان را کامل ادامه دهیم و ان‌شاءالله خداوند این توفیق را نصیب ما می‌فرماید.


وی افزود: ۲۴ آبان فردا روز کتاب و کتابخوانی است که البته در مکتب و کشور ما جایگاه خاصی برای این مسأله ایجاد شده و ان‌شاءالله در کل میزان مطالعه و کتابخوانی نیز شرایط بهتری حاصل شود.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: قبلا چند مصوبه در حمایت از کتاب، کتابفروشی و کتابخوانی بود و در شوراهای سابق که فعالیت داشتیم این موضوع مورد توجه قرار داشت.

چمران گفت: کتابخانه‌های شهرداری نسبت به دستگاه‌های دیگر مانند کتابخانه‌های وزارت ارشاد بیشتر و غنی‌تر است و در برخی ایام حتی شبانه‌روزی فعالیت داشت و ساعت کار آنها فراتر بود تا مطالعه‌کنندگان فرصت بیشتری برای مطالعه داشته باشند.


وی خاطرنشان کرد: همچنین فردا ۲۴ آبان روز جهانی دیابت و نیکوکاری است که البته در کشور ما مردم در حوزه نیکوکاری پیشتاز بوده و هستیم و بسیاری از مسائل کشور را با نیکوکاری مدنظر قرار داده‌ایم و ان‌شاءالله توفیقات بیشتر هم حاصل خواهد شد.
منبع: فارس

۱۴۰۰/۸/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...