نسخه چاپی

بروزرسانی دستورالعمل ورود مسافران هوایی به ایران

بروزرساني دستورالعمل ورود مسافران هوايي به ايران

مدیركل دفتر ایمنی و تضمین كیفیت فرودگاه امام خمینی گفت: ارائه تست PCR منفی ۹۶ ساعته كرونا به همراه گواهی كامل واكسیناسیون برای تمام مسافران غیرایرانی بالای ۱۲ سال برای ورود به كشور الزامی است.

به گزارش نما ، محمدرضا سیف مدیرکل دفتر ایمنی و تضمین کیفیت فرودگاه امام خمینی گفت: طبق آخرین دستورالعمل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و ابلاغیه وزارت راه و شهرسازی، همچنین ارائه تست PCR منفی ۹۶ ساعته برای مسافران ایرانی الزامی است.

وی در ادامه افزود: مسافران غیرایرانی در صورتی که گواهی واکسن و تست PCR منفی ۹۶ ساعته نداشته باشند اجازه ورود به کشور را ندارند و همکاران ما در شهر فرودگاهی امام خمینی به شدت نظارت و پیگیری می‌کنند.

سیف گفت: در صورتی که شرکت‌های هواپیمایی طبق بخشنامه دستورالعمل‌ها را رعایت نکنند گزارش آن به سازمان هواپیمایی کشوری ارسال خواهد شد و طبق قوانین سازمان هواپیمایی با شرکت هواپیمایی متخلف برخورد می‌شود.

سیف تاکید کرد: به هیچ عنوان اجازه ورود مسافر مشکوک یا بدون تست PCR و همچنین بدون گواهی واکسن کرونا به کشور داده نمی‌شود و همچنین به شرکت‌های هواپیمایی تاکید می‌گردد: باید طبق دستورالعمل‌های وزارت بهداشت و وزارت راه و شهرسازی مسافر پذیرش کنند.

بازار 

۱۴۰۰/۹/۲

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...