نسخه چاپی

قول رئیس جمهور در دیدار با تجار تركمنستان: قرارداد گاز با تركمنستان حتما احیا خواهد شد

قول رئيس جمهور در ديدار با تجار ترکمنستان: قرارداد گاز با ترکمنستان حتما احيا خواهد شد

رئیس جمهور با تاكید بر ضرورت تسهیل فعالیت تجار و صادركنندگان كشور به منظور رونق و توسعه صادرات، گفت: با حضور در تاجیكستان و اجلاس شانگهای بستر مناسبی برای توسعه روابط منطقه‌ای كشور ایجاد شده است.

به گزارش نما  به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، سید ابراهیم رئیسی در دیدار تجار، بازرگانان و فعالان بخش خصوصی کشورمان در ترکمنستان، ایجاد تحول در همه حوزه‌ها به ویژه بخش اقتصادی، تجاری و بازرگانی را از اولویت‌های اقتصادی دولت دانست و گفت: لازمه دستیابی به رونق اقتصادی و افزایش صادرات این است که شرایط موجود به خوبی بررسی شده و راهکارهای های مناسبی برای رفع موانع و مشکلات، اتخاذ شود.

رئیس جمهور با تاکید بر رویکرد دولت سیزدهم برای توسعه همکاری با کشورهای همسایه و منطقه گفت: زیر ساخت های اقتصادی و تجاری مناسبی برای توسعه و ارتقای سطح همکاری‌های دوجانبه و منطقه ای کشورمان وجود دارد و باید با تسهیل فعالیت تجار و صادر کنندگان در این مسیر گام برداریم.

رئیسی خاطرنشان کرد: با حضور در تاجیکستان و اجلاس شانگهای بستر مناسبی برای توسعه روابط منطقه‌ای کشور ایجاد شده است و شاهد گشایش های خوبی در زمینه ارتقای سطح روابط تهران و دوشنبه هستیم.

خبرآنلاین 

۱۴۰۰/۹/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...