نسخه چاپی

گردنه عسل كشان مسدود است

گردنه عسل کشان مسدود است

گردنه عسل كشان در چهارمحال و بختیاری به دلیل بارش برف مسدود است.

به گزارش نما ، حسین مالکی سرپرست اداره کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به بارش برف در گردنه عسل کشان شهرستان کوهرنگ و سخت‌گذر بودن مسیر، تردد در این گردنه تا اطلاع بعدی ممنوع است.

او افزود: بارش‌ها از جمعه شب در محور کوهستانی عسل کشان شهرستان کوهرنگ آغاز شد که به علت احتمال وقوع کولاک و سقوط بهمن، امکان تردد در این مسیر تا زمان مساعد شدن شرایط آب و هوایی و پایان یافتن عملیات برف‌روبی وجود ندارد.

مالکی اضافه کرد: گردنه عسل کشان اوایل آذرماه نیز به علت بارندگی‌ها و بروز خطرات احتمالی برای خودرو‌های عبوری به صورت موقت مسدود شد.

او با اشاره به لزوم توجه رانندگان برای به همراه داشتن زنجیر چرخ، البسه گرم و غذا در حین سفر به ویژه به هنگام عبور از محور‌های کوهستانی و برف‌گیر، ادامه داد: مسافران می‌توانند پیش از سفر با بر قراری تماس با سامانه تلفن گویا ۱۴۱ از آخرین وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

مالکی گفت: در حال حاضر با توجه به اعلام ورود سامانه پر بارش به استان تمامی ۴۵۰ نیروی راهدار، ۳۰۲ دستگاه ماشین‌آلات و ۴۲ گروه مستقر در راهدارخانه‌های استان در آماده‌باش کامل قرار دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان 

۱۴۰۰/۹/۲۷

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...