نسخه چاپی

آغاز رزمایش مشترك «پیامبر اعظم (ص) ۱۷» سپاه

عکس خبري -آغاز رزمايش مشترک «پيامبر اعظم (ص) ??» سپاه

سردار نیلفروشان از آغاز رزمایش مشترك پیامبر اعظم (ص) ۱۷ از صبح امروز (دوشنبه ۲۹) به مدت پنج روز در سواحل خلیج فارس، تنگه هرمز و منطقه عمومی استان‌های هرمزگان، بوشهر و خوزستان خبر داد.

به گزارش نما، سردار «عباس نیلفروشان» معاون عملیات سپاه پاسداران و سخنگوی رزمایش مشترک پیامبر اعظم (ص) ۱۷ با اعلام خبر آغاز این رزمایش اظهار داشت: این رزمایش در راستای افزایش سطح آمادگی‌های رزمی سپاه و بر اساس شبیه‌سازی یکی از پیشرفته‌ترین طرح‌های تهاجمی در جنگ‌های ترکیبی و در هم تندیدگی جنگ‌های سخت و نیمه‌سخت و نرم در حال اجراست.

وی افزود: در این رزمایش نیروهای زمینی دریایی و هوافضای سپاه به همراه سازمان سایبر الکترونیک در منطقه سواحل استان هرمزگان، بوشهر و بخشی از خوزستان به اجرای عملیات تهاجمی و نفوذ در سطح استراتژیک برای انهدام مبادی آفندی دشمن فرضی می‌پردازند.

سخنگوی رزمایش ادامه داد: سازمان بسیج هم نیروی انسانی بسیج دریایی و رزم زمینی را تامین خواهد کرد. همچنین در این رزمایش برخی سامانه‌ها و سلاح‌هایی که تازه به نیروی‌ها تحویل شده متناسب با تاکتیک‌های رزمایش مورد استفاده قرار می‌گیرد.

سردار نیلفروشان در پایان گفت: پیام این رزمایش دفاع و صیانت از امنیت ملی و برای همسایگان ما صلح و دوستی و آسایش است. اساساً منطق دفاعی ما امنیت، اقتدار و بازدارندگی فعال و هوشمند در منطقه خلیج فارس است.
منبع: دفاع پرس

۱۴۰۰/۹/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...