نسخه چاپی

بازگشت ویرانگر به وزنه برداری؟

عکس خبري -بازگشت ويرانگر به وزنه برداري؟

مسئولان وزارت ورزش به احتمال زیاد برای فدراسیون وزنه برداری به دنبال انتخاب سرپرست هستند و یكی از گزینه هایشان نیز مدیر پرحاشیه گذشته است.

به گزارش نما، وزنه برداری کشورمان با توجه به ظهور پدیده های جدید و استعدادهایی که خودشان را در مسابقات جهانی اخیر نشان دادند، آینده خوبی را پیش رو دارد و با این شرایط می‌توان به بازی‌های آسیایی سال آینده و المپیک بعدی امید زیادی داشت.

با وجود مشکلات مالی زیادی که در راه اعزام وزنه برداران به تاشکند ازبکستان وجود داشت، تیم مردان در مسابقات جهانی توانست عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کند و بانوان نیز رکوردهای خوبی را به ثبت رساندند. در حال حاضر حاشیه سازان در این ورزش از گود خارج شده و نسل جدید می‌تواند وزنه برداری را متحول کند.
فدراسیون این روزها بدون حاشیه به کار خود ادامه می‌دهد، اما در این بین شنیده شده وزیر ورزش قصد دارد علی مرادی رئیس کنونی را بازنشسته اعلام کند و تغییراتی در این فدراسیون که در مسیر موفق قرار دارد، ایجاد کند. در این راستا، احتمال انتخاب سرپرست برای فدراسیون وجود دارد و یکی از این گزینه‌ها، حسین رضازاده است. او چند سال قبل ریاست فدراسیون را برعهده داشت، اما انواع و اقسام حواشی در دوره مدیریت او رخ داد و وزنه برداری کشور دچار رکود و سقوط بزگری شد که تبعات جبران ناپذیری نیز داشت.

فدراسیون وزنه برداری زمان رضازاده دچار بحران زیادی شد و از سوی دیگر سونامی دوپینگ هم پدید آمد و ورزشکاران زیادی تستشان مثبت شد که یک آبروریزی برای این رشته محسوب می‌شد. حالا با این شرایط به نظر می‌رسد مسئولان وزارت ورزش باید با دقت بیشتری مسائل را رصد کنند و اگر قرار است فردی انتخاب شود، مورد قبول جامعه وزنه برداری باشد و چنین امتحان پس داده هایی بر مسند ننشینند.
منبع: فارس

۱۴۰۰/۱۰/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...