نسخه چاپی

رئیسی در صحن مجلس:

رفع تحریم‌ها بصورت عزتمندانه دنبال می‌شود/ افزایش منابع ارزی كشور/ همگرایی دولت و مجلس برای رفع مشكلات مردم ضروری است

عکس خبري -رفع تحريم‌ها بصورت عزتمندانه دنبال مي‌شود/ افزايش منابع ارزي کشور/ همگرايي دولت و مجلس براي رفع مشکلات مردم ضروري است

رئیس‌جمهور با بیان اینكه همگرایی بین مجلس و دولت یك ضرورت برای رفع مشكلات مردم است، گفت: انتظار همه دلسوزان این است كه این همگرایی صورت بگیرد.

به گزارش نما، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور صبح امروز(یکشنبه) در دفاع از کلیات لایحه بودجه ۱۴۰۱ در صحن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همگرایی بین مجلس و دولت یک ضرورت برای رفع مشکلات مردم است، گفت: انتظار همه دلسوزان این است که این همگرایی صورت بگیرد.

رئیسی تاکید کرد: در مسائلی که این همکاری صورت می‌گیرد، آهنگ دولت و مجلس یکی می‌شود مانند قانون هسته‌ای که در مجلس تصویب شد و دولت آن را اجرا می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه امروز سیر صعودی تورم به سیر نزولی تورم تبدیل شده است، گفت: روند صادرات غیرنفتی در کشور ۴۰ درصد افزایش یافته است. همچنین با افزایش صادرات نفتی و میعانات مواجه هستیم و ارز حاصل از این صادرات نیز در حال بازگشت است.

رئیس‌جمهور تاکید کرد: توزان در سیاست خارجی امروز در حال رخ دادن است. روابط اقتصادی ما با کشورهای منطقه تا ۳ برابر افزایش یافته است.

رئیسی همچنین گفت: اعتماد مردم به دولت افزایش یافته و این بزرگترین سرمایه برای ماست.

وی با تاکید بر اینکه مهمترین دستاوردی که دولت دنبال کرده مساله خنثی کردن تحریم‌ها است، گفت: ما از ابتدا خنثی کردن و سپس رفع تحریم‌ها را دنبال کردیم. رفع تحریم‌ها در یک حرکت عزتمندانه دنبال می‌شود.
منبع: مهر

۱۴۰۰/۱۰/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...