نسخه چاپی

اعلام برنامه‌های آخرین روز رزمایش ولایت۹۱

عکس خبري -اعلام برنامه‌هاي آخرين روز رزمايش ولايت??

سخنگوی رزمایش دریایی ولایت ۹۱ از تحقق تمامی اهداف نیروی دریایی ارتش در این رزمایش خبر داد.

به گزارش نما، امیر دریادار رستگاری در گفت‌وگو با ایسنا، درباره برنامه‌های امروز رزمایش دریایی ولایت ۹۱ اظهار کرد: انجام تمرینات ناوگروهی، تمرینات چند زیردریایی و بالگرد به طور همزمان و در پایان ضداستقرار و بازگشت ناوگروه‌ها به مناطق عملیاتی مربوط به خود از برنامه‌های امروز رزمایش ولایت ۹۱ است.

وی افزود: تمرین‌های تبادل در دریا به صورت ناو با ناو، ناو با بالگرد و ناو با دو ناو دیگر و یک بالگرد به طور همزمان به منظور تخلیه سوخت و آذوقه پیدا کردن نفر یا محموله توسط بالگرد به عنوان تمرینات تبادلی پیچیده انجام می‌شود. انجام تاکتیک‌های مخابراتی و مراجعت برخی از یگان‌ها به مناطق خود از دیگر برنامه‌های امروز است.

وی با بیان این‌که «در رزمایش بزرگ دریایی ولایت ۹۱ به تمام اهداف دست پیدا کرده‌ایم» ادامه داد: سرعت عمل، واکنش سریع نیرو‌ها در مواجه با حوادث غیرمترقبه، گسترش سریع یگان‌ها و تکاوران،‌ پیاده‌سازی سریع نیروها توسط هواناوها و بالگردها، شلیک موفقیت آمیز موشک‌ها با قدرت تخریب و انفجار بالا و اصابت دقیق آن‌ها به اهداف مورد نظر، بهره‌برداری کامل از سامانه‌های ارتباطی یکپارچه و ایمن و سامانه‌های کنترل و فرماندهی یکپارچه با عنوان اهداف از پیش تعیین شده در رزمایش دریایی ولایت ۹۱ به طور کامل تحقق یافت.

سخنگوی رزمایش دریایی ولایت ۹۱ در پایان پیام اصلی رزمایش را ایجاد امنیت پایدار در منطقه خلیج فارس و عمق بخشی به امنیت در خطوط دریانوردی به ویژه تنگه هرمز، دریای عمان و شمال اقیانوس هند برای کشتی‌های تجاری عنوان کرد.

۱۳۹۱/۱۰/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...