نسخه چاپی

زره پوش های تركیه در خیابانهای منامه

نظامیان رژیم بحرین در ادامه سیاستهای سركوبگرانه آل خلیفه با استفاده از بمب صوتی و سلاح ممنوعه به تظاهرات مسالمت آمیز مردم این كشور حمله و شماری را زخمی كردند.

به گزارش نما، مهر به نقل از پایگاه الوفاق نوشت: نظامیان رژیم بحرین تظاهراتی را که روز گذشته به مناسبت اولین روز سال نو میلادی با عنوان میادین اللولو برگزار شده بود، سرکوب کردند.

منابع وابسته به مخالفان بحرینی اعلام کردند: نظامیان رژیم در بسیاری از مناطق با استفاده از زره پوشهای ساخت ترکیه و گازهای اشک آور و بمبهای صوتی به تظاهرات کنندگان حمله کردند.

جمعیت الوفاق با صدور بیانیه ای افزود: شرکت کنندگان در تظاهرات میادین اللولو، تظاهراتی کاملا مسالمت آمیز برگزار و نظامیان رژیم اقدام به تحریک مردم کردند.

منابع وابسته به مخالفان بحرین ،خواسته های تظاهرات کنندگان را مجازات عاملان قتل مردم، عقب نشینی نیروهای موسوم به سپر جزیره(نظامیان سعودی و ...)، آزادی بازداشت شدگان، توقف بازداشتها و اقدامات سرکوبگرانه دانستند.

تظاهرات کنندگان بر ادامه قیام خود تا تحقق خواسته هایشان تاکید کردند.

در منطقه مهزه در جزیره ستره، تظاهرات گسترده ای به مدت پنج ساعت برگزار شد و تظاهرات کنندگان ضمن حمل پرچمهای بحرین، شعارهایی علیه آل خلیفه سر دادند.

در منطقه الدراز نیز نظامیان رژیم به تظاهرات مسالمت آمیز مردم حمله کردند. در اثر حملات نظامیان که با گلوله های ساچمه ای انجام شد، بسیاری از شهروندان بی دفاع زخمی شدند، اما از بیم دستگیری به بیمارستان السلمانیه مراجعه نکردند.

۱۳۹۱/۱۰/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...