نسخه چاپی

عوض حيدرپور:

احمدی‌نژاد رضاخان دوم است، توپخانه را خاموش نكنید!

عکس خبري -حمدي‌نژاد رضاخان دوم است، توپخانه را خاموش نکنيد!

در پی انتشار متنی در روزنامه خورشید كه به نقد سیاست‌های وزارت بهداشت پرداخته و در هامش آن به نقد دیدگاه‌ها و شرایط نمایندگی عوض حیدرپور نماینده شهررضا پرداخته بود و در بخش رسانه‌های دیگرایسنا نیز به این ادعای روزنامه خورشید اشاره شده بود، حیدرپور به استناد قانون مطبوعات درخصوص انتقادات مطرح شده پاسخی را به خبرگزاری ارسال نمود.

به گزارش نمابه نقل از ایسنا،‌ متن کامل پاسخ نماینده شهرضا عینا انتشار می‌یابد:

بسمه تعالی

ما اطلاعاتی از رویه‌های رییس دولت نهم و دهم داشتیم ولی نمی‌دانستیم به این سرعت تاریخ معاصر تکرار شود و رضاخانی دوم از آستین زمان ما بیرون بیاید که از همه ابزارها برای خارج کردن منتقد و رقیب از صحنه استفاده نماید.

من خبری را از طریق SMS دریافت کردم که روزنامه‌ای به نام خورشید به اصطلاح خودشان دست به افشاگری زده است، وقتی جویای خبر شدم، دیدم نیازی به جواب نیست چراکه هر حرف بیهوده و لغوی را نباید جواب داد، لیکن برای تنویر افکار عمومی ابتدا نظری دارم که خدمتتان عرض می‌کنم، سپس جواب سوال شما را می‌دهم اما نظر اینجانب این است که خیلی زود تاریخ معاصر رضاخانی تکرار شد، ایندفعه هم مدرس از دیار شهرضاست نماینده مردم فهیم و غیور شهرضا همانگونه که مدرس بود!

زودتر از اینها انتظاراین رفتارها را داشتیم، طبیعی است اگر کسی باهوش و فراست مدرس در بین مجلسی‌ها باشد و گیرنده‌های او حوادثی را که می‌یابد در آینده توسط رضاخان امروز رقم بخورد کشف کند و افشا کند حتما باید برای از میان برداشتن او اقدام شود، آبرو که چیزی نیست، در برابر شهادت و آن فوز عظیم، اگرچه که حفظ حرمت آبروی مومن نیز ضروری است و از کعبه بالاتر است.

دولت کریمه

آرزو داشتیم که دولتی کریمه سرکار بیاید و سال‌ها در مناجات‌ها آن را از خدا می‌خواستیم و می‌خواهیم، وقتی دولت نهم سرکار آمد به ما وعده دادند که این همان دولت کریمه است! ولی افسوس، کریمه که نشد هیچ، کارآمدی دولت‌های قبلی نیز برباد رفت. رفتارهای رذیله جای خوبی‌ها را گرفت و امروز عمق فاجعه هویدا شده است. سوءمدیریت، فساد مالی، ترویج ویژه‌خواری، علاقه مفرط به قدرت، تخریب دیگران، قانون‌گریزی و... ده‌ها عنوان دیگر می‌توان نشانه‌هایی از ناکارآمدی و فساد دولت باشد که علی‌القاعده برای تک تک عناوین یاد شده همه کسانی که دست‌اندرکار هستند را می‌توان به دادگاه آورد.

اخبار و اطلاعاتی در دست است که برای اثبات صددرصدی ناکارآمدی، در تلاشند که کشور را به بحران بکشانند ولی بدانند ملت و مجلس بیدار و آگاه هستند و حتما به آنچه وظیفه دارند عمل می‌کنند و روبه‌روی هر اقدام نابخردانه خواهند ایستاد.

ما از قوه قضاییه می‌خواهیم که اقدامات لازم برای جلوگیری از ورود کشور به پرتگاه خطرناکی که طراحی کرده‌اند انجام دهند. به فسادهای مالی، رانت‌هایی که داده شده است و می‌شود به طور جدی رسیدگی کنند و جلوی هر اقدام خرابکارانه را بگیرند.

نمایندگان مجلس وظیفه دارند به آنچه در اداره کلان کشور می‌گذرد، نیک بنگرند، در آن تدبیر کنند و عندالزوم دخالت نمایند و ناراستی‌ها را به راه ثواب برگردانند و البته در این راه از هیچ قدرت و امکان غیرخدایی هراس نداشته باشند و مدرس‌وار عمل کنند.

امروز وضعیت کشور خطیر و حساس است و قطعا ما وظیفه داریم جلوی هرگونه اقدام غیراصولی را بگیریم و اینجانب به عنوان یکی از نمایندگان ملت در مجلس به وظیفه قانونی‌ام عمل خواهم کرد و لذا هراسی از بیان آنچه که قانونی و شرعی است ندارم. کسانی که به زعم خود افشاگری کرده‌اند بنویسند چه اقدام غیرقانونی و غیرشرعی از من سر زده است! خاک برسر مسوولان این دولت که تحمل ندارند به آنها گفته شود به راه راست برگردید و به ثواب عمل کنید. اف بر بی‌ادبی‌ها!

ولی همکاران یقین بدانید به قول امام امت، هروقت در برابر مواضعی که می‌گیرید اگر دشمن برآشفت که شما را مجبور به سکوت کند بدانید که توی خال زده‌اید! و برهمان مواضع بکوبید و توپخانه را خاموش نکنید.

دولت دهم و نهم با شعار عدالت طلبی، کار و تلاش روی کار آمدند اما حالا در پایان این دو دوره به عیان ملاحظه می‌شود که چه برسر فرصت‌ها و امکانات و سرمایه‌های کشور آوردند. با تسلط بر درآمدی بالای 750 میلیارد دلار، حداقل در سال جاری 70 هزار میلیارد تومان بدهی و کسر بودجه دارند.

سرنوشت ده‌ها هزار میلیارد تومان تسهیلات که در بخش‌های مختلف داده شده است مشخص نیست، اینها دو قلم از ده‌ها قلم مواردی است که دولت باید جواب آنها را بدهد که چه کرده‌اند و قص‌علیهذا.

ما در انتخابات‌ها همیشه به مردم گفته‌ایم که من به عنوان استاد تمام مرکز قلب و عروق شهید رجایی برای کار موظف و اداری پس از انتخاب به نمایندگی به مجلس شورای اسلامی مامور هستم و حقوق و مزایای خود را از مرکز شهیدرجایی می‌گیرم که کاری کاملا قانونی و مشابه سایر اساتید دانشگاه است و تاکید کرده‌ام که هفته‌ای یک روز به علاوه بعضی از روزهای تعطیل و شب‌هایی که همه در خواب ناز هستند کشیک موظف هستم و در بیمارستان کار می‌کنم و کارانه آن را بر مبنای تعرفه دولتی دریافت می‌کنم و این کار هم قانونی و هم شرعی است و مردم حوزه انتخابیه با علم به این مساله به من رای داده‌اند.

و لذا هیچ اقدام خارج از قانون انجام نشده است و مجلس هم یک هزینه‌ای به عنوان هزینه‌های دفتر نمایندگی، ایاب و ذهاب، تلفن، به نمایندگان می‌دهد که حقوق نیست و بیش از آنچه که می‌دهند باید خرج کنیم تا دفاتر را اداره کنیم و لذا به هیچ وجه از دو جا حقوق نمی‌گیرم، البته اضافه کنم که در جلسات کمیسیون و جلسات صحن علنی هیچ‌گاه غیبتی نداشته‌ام و پروپیمان به وظیفه نمایندگی‌ام عمل کرده و می‌کنم و به علاوه به سایر وظایف نمایندگی نیز می‌پردازم و اگر وقتی را برای کار اضافه در بیمارستان می‌گذارم از استراحت و اوقات فراغت خودم هست و از خانواده‌ام کم می‌گذارم و لذا اگر دولتی‌ها سفارشی به روزنامه خورشید بدهند بی‌اهمیت است و نیازی به جواب ندارد، همین قدر که من فهمیدم مواضعم صحیح و درست است خدا را شکر و با قدرت به مبارزاتم با این مجموعه ناکارآمد و فاسد به نام دولت ادامه خواهم داد و البته چون مدرس آماده شهادت هستم.

۱۳۹۱/۱۰/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...