نسخه چاپی

معرفی واقعه عاشورا به عنوان جنایت ضد بشری

میلیون‌ها نفر از زائران عراقی و خارجی حاضر در مراسم اربعین حسینی با امضای طوماری در كربلا از سازمان‌های حقوق بشری بین المللی خواستند كه واقعه خونین عاشورا را یك كشتار دسته جمعی و جنایت ضد بشری تلقی كنند

به گزارش نما، مهر به نقل از پایگاه خبری نون نوشت: میلیون‌ها نفر از زائران عراقی و خارجی حاضر در مراسم اربعین حسینی با امضای طوماری در کربلا از سازمان های حقوق بشری بین المللی خواستند که واقعه خونین عاشورا را یک کشتار دسته جمعی و جنایت ضد بشری تلقی کرده و عاملان آن نیز به عنوان جنایتکار جنگی معرفی شوند.

1.jpg


«افضل الشامی» معاون دبیرکل عتبات حسینی در این رابطه اظهار داشت: جنایتی که علیه امام حسین (ع) و اهل بیت ایشان صورت گرفت یک جنایت ضد بشری بوده که حتی کودکان شیرخواره را نیز در بر گرفت، بنابراین سازمان های بین المللی باید عاملان این جنایت را محاکمه (به صورت نمادین) کنند و عاملان آن را جنایتکار جنگی و تروریست قلمداد کنند.

وی در ادامه گفت که عاملان جنایت عاشورا بنیانگذار تروریسمی هستند که امروز در مقابل گوش و چشم جهانیان افراد بیگناه را می کشند.

2.jpg


شامی افزود: میلیون‌ها نفر از زائران از مناطق مختلف عراق و کشورهای همسایه این طومار را امضا کرده‌اند و پیش بینی می‌شود بیش از 15 میلیون زائر در مراسم اربعین سال جاری خود را به کربلا برسانند. 600 هزار نفر از این زائران متعلق به کشورهای خارجی هستند.

3.jpg


جمع آوری امضا از زائران حسینی در کربلای معلی با هدف شناساندن ابعاد جنایت وحشیانه دشمنان اهل بیت(ع) در به شهادت رساندن حضرت امام حسین(ع) و بهترین یارانش و همچنین اسارت خاندان پاکش به غربی ها و افکارعمومی جهان صورت می‌گیرد که بیشتر آنها اطلاع چندانی از این واقعه جانسوز ندارند و حتی متاسفانه تحت تاثیر تبلیغات منفی رسانه های وهابی تکفیری قرار دارند.

۱۳۹۱/۱۰/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...