نسخه چاپی

كنار گذاشتن ناظم‌الشریعه به موقع بود/ فوتسال درآمدزا نیست

عکس خبري -کنار گذاشتن ناظم‌الشريعه به موقع بود/ فوتسال درآمدزا نيست

پیشكسوت فوتسال ایران معتقد است انتخاب شمسایی و كنار گذاشتن ناظم‌الشریعه درست و به موقع بود.

به گزارش نما، حسین شمس، پیشکسوت فوتسال درباره انتخاب وحید شمسایی به عنوان سرمربی تیم ملی اظهار کرد: در سال‌های اخیر، مربی‌های تیم ملی با توجه به افتخارات‌شان در باشگاه انتخاب می‌شوند و شمسایی نیز موفق شده با تیم‌هایی چون تاسیسات دریایی و گیتی‌پسند، قهرمان ایران و آسیا شود. او توانسته بالاترین مدرک AFC را دریافت کند و اکنون دیگر نوبت او بود که به این سمت برسد. به نظر من انتخاب درستی برای نیمکت تیم ملی بود زیرا او اسطوره فوتسال ایران است و شایستگی‌اش را دارد.

او درباره مثبت یا منفی بودن تغییرات کادر فنی تیم ملی عنوان کرد: ما خیلی وقت بود که انتظار این تغییرات را داشتیم. هر چقدر صبر کردیم، تغییری در عملکرد به وجود نیامد. بازیکنان را مجبور می‌کردند که بگویند تیم امید تشکیل نشود و کادر فنی قبلی هم نتوانست سر حرفش بماند. اکنون ۳ سال است که قرار بوده تیم امید تشکیل شود اما اتفاق مثبتی در این خصوص رخ نداد؛ آن هم به این بهانه این که تیم بزرگسال ناراحت نشود. به نظر من وقت انجام تغییر بود و می‌تواند اتفاق خوبی در تیم‌های ملی فوتسال رخ دهد.
این پیشکسوت فوتسال درباره لازمه‌های موفقیت تیم ملی در جام جهانی آینده گفت: باید با همان سیاستی با تیم ملی فوتسال برخورد کنند که با تیم ملی فوتبال برخورد می‌کنند. فوتسال جهان ۲، ۳ سالی است که به خاطر کرونا متوقف شده است و در همان سطح قبلی باقی مانده است. اکنون بهترین موقعیت است که بعد از تشکیل تیم جوانان، تیم امیدها هم ایجاد شود و با انجام بازی‌های دوستانه، برای مسابقات بزرگ مثل جام جهانی آب‌دیده شود. فوتسال ایران پتانسیل زیادی دارد و فقط باید به آن رسیدگی شود.

شمس درباره لیگ برتر فوتسال نیز تصریح کرد: لیگ ما مشکلی ندارد و به صورت منظم برگزار می‌شود اما تیمداری در فوتسال بی‌فایده است زیرا فوتسال ایران پول ندارد. تا چه زمانی خانواده‌های متمول و بخش خصوصی می‌خواهند هزینه کنند و در آمدی نداشته باشند. پیراهن‌ها اسپانسر ندارد، تبلیغات محیطی نداریم و پخش تلویزیونی مرتبی هم وجود ندارد. چگونه این فوتسال می‌خواهد درآمدزا باشد؟

او در پایان درباره عملکرد اصولی در کمیته فوتسال گفت: اصولی آدم علاقمندی نشان داده اما هنوز حکم ریاست آن زده نشده و به همین دلیل معلوم نیست چه سرنوشتی برای کمیته فوتسال رخ دهد. اصولی جوان و شایسته است و باید به او کمک کرد.
منبع: ایسنا

۱۴۰۰/۱۱/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...