نسخه چاپی

لیبرمن: من بی‌گناهم!

عکس خبري -ليبرمن: من بي‌گناهم!

وزیر خارجه مستعفی رژیم‌صهیونیستی با رد ادعاهای مطرح شده علیه خود، گفت مطمئن است كه تبرئه شده و به وزارت خارجه بازمی‌گردد.

به گزارش نما، فارس به نقل از روزنامه صهیونیستی «جروزالم‌پست» نوشت: «آویگدور لیبرمن» رهبر حزب «اسرائیل بیتنا» و وزیر خارجه مستعفی اسرائیل در واکنش به ادعانامه صادر شده علیه وی، امروز با رد اتهامات وارده، گفت که مطمئن است به زودی از اتهام تقلب و سوءاستفاده از اعتماد عمومی تبرئه می‌شود و به سیاست باز می‌گردد.

با وجود ادعانامه شدیداللحنی که از سوی دادستانی علیه لیبرمن صادر شده، وی می‌گوید پس از خواندن ادعانامه او احساس کرده است که این اتهامات و مدارک استناد شده به آن، ضعیف است.

وی در این مورد گفته است: من تمام مدارک و اظهاراتی که علیه من وجود دارد را دریافت کردم. تمام این اظهارات با اتهامات مطرح‌شده علیه من تناقض دارد. تمام اظهارات از آنچه که من تعریف کرده‌ام حمایت می‌کند. اما من در جلسه استماع شرکت می‌کنم، دلایل خود را ارائه می‌دهم و مطمئن هستم که تبرئه می‌شوم، حزبم را رهبری می‌کنم و به وزارت خارجه باز می‌گردم تا سیاست‌های آن را به آن سمتی که باید، هدایت می‌کنم.

اظهارات لیبرمن در حالی مطرح شده که «دنی آیالون» معاون لیبرمن یکی از مهمترین شاهدان این پرونده و است و اعلام کرده که لیبرمن در جریان انتصاب سفیر اسرائیل در بلاروس نقش داشته است.

لیبرمن در پاسخ به سوالی مبنی بر کاهش حمایت از حزبش نیز گفت که مطمئن است ائتلاف حزب او و حزب «لیکود» به رهبری «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم‌صهیونیستی می‌تواند حداقل 40 کرسی را در انتخابات سوم بهمن به دست آورد. نتایج آخرین نظرسنجی که امروز از سوی روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» منتشر شد، نشان می‌دهد تعداد کرسی‌های احتمالی که به این ائتلاف می‌رسد، از 45 کرسی به کمتر از 34 کرسی کاهش یافته است.

۱۳۹۱/۱۰/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...