نسخه چاپی

عضو كمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامیدر گفتگو با نما:

مبارزه با تبعیض و ظلم منجر به استمرار شعارهای انقلاب می شود

عکس خبري -مبارزه با تبعيض و ظلم منجر به استمرار شعارهاي انقلاب مي شود

عضو كمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی گفت:مسئولین اگر می‌خواهند شعارهای انقلاب اسلامی را در ۴۳ سالگی انقلاب اسلامی استمرار و احیاء كنند و همچنین دل مردم را شاد و اعتقاد مردم را به انقلاب تقویت كنند، یقیناً باید مبارزه با ستم و تبعیض را در همه عرصه‌های مدیریتی سرلوحه كار خود قرار دهند.

حجت الاسلام محمدتقی نقدعلی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی نما، با اشاره به اقدامات مسئولین در ۴۳ سالگی پیروزی انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی با شعار عدالت محوری و مبارزه با ظلم شروع شد.

وی تاکید کرد: بالاترین موضوعی که مسئولین باید برای احیاء و استمرار شعار انقلاب انجام دهند، این است که مبارزه با تبعیض ،ظلم و ستم را در همه عرصه‌ها دنبال کنند.

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:متاسفانه امروز تبعیض در عرصه حقوق و مزایا، تبعیض در برخورداری از امکانات، تبعیض در عرصه تصاحب و تصدی مشاغل مدیریتی و حاکمیتی مشهود است.

نقدعلی تصریح کرد: بنابراین مسئولین اگر می‌خواهند شعارهای انقلاب اسلامی را در ۴۳ سالگی انقلاب اسلامی استمرار و احیاء کنند و همچنین دل مردم را شاد و اعتقاد مردم را به انقلاب تقویت کنند، یقیناً باید مبارزه با ستم و تبعیض را در همه عرصه‌های مدیریتی سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی تاکید کرد: مسئولین باید جلوی تبعیض را در همه عرصه‌ها سد کنند لذا وقتی مردم چنین برخوردی را از سوی مسئولین مشاهده کنند، دلداده انقلاب هستند و خواهند بود.

۱۴۰۰/۱۱/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...