نسخه چاپی

دستگیری عاملان درگیری مسلحانه منجر به قتل توسط پلیس ایذه

عکس خبري -دستگيري عاملان درگيري مسلحانه منجر به قتل توسط پليس ايذه

با تلاش كارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان سراوان عامل قتل جوانی ۲۶ ساله پس از ۲ سال فرار دستگیر شد.

به گزارش نما، سردار احمد طاهری گفت : در اردیبهشت ماه سال ۹۸ و در پی قتل مسلحانه جوانی ۲۶ ساله در یکی از محلات منطقه "سیرکان" شهرستان سراوان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی آن شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی‌های کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد که ۳ نفر از جوانان آن محل به دلیل اختلافات قبلی با مقتول درگیر و با ضربات متعدد چاقو او را به قتل رسانده و از محل متواری شده اند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با تلاش پلیس طی چند روز ۲ نفر از عاملان این جنایت در نقاط مختلف شهرستان دستگیر شدند، ولی ضارب اصلی از شهرستان به مکانی نامعلوم گریخته بود و تلاش برای دستگیر او ادامه یافت.

سردار طاهری بیان داشت: تیم رسیدگی کننده به پرونده که درصدد دستگیری، این قاتل فراری بودند چند روز قبل از تردد مجدد او در سطح شهرستان مطلع و شناسایی محل اختفاء و دستگیری او را دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان خاطر نشان کرد: سرانجام با تلاش شبانه روزی کارآگاهان پلیس آگاهی مخفیگاه قاتل در یکی از روستاهای بخش "آسپیچ" سراوان شناسایی و متهم صبح روز گذشته طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه پس از ۲ سال فرار دستگیر شد.

وی با اشاره به اقرار متهم به این جنایت خاطر نشان کرد: قاتل پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.
منبع: باشگاه خبرنگاران

۱۴۰۰/۱۱/۱۳

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...