نسخه چاپی

صف‌های خرید و فروش سهام در یكم اسفند

عکس خبري -صف‌هاي خريد و فروش سهام در يکم اسفند

در ساعت ۱۰ شاخص كل بورس با اُفت ۹۹۶ واحدی در ارتفاع یك میلیون و ۲۸۱ هزار و ۱۹۵ واحدی قرار گرفت.

به گزارش نما، شاخص کل بورس تهران، امروز یکشنبه (یکم اسفند) در ابتدای معاملات با رشد ۴۷ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۲۸۲ هزار واحدی قرار گرفت.

در ساعت ۱۰ شاخص کل بورس با اُفت ۹۹۶ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۲۸۱ هزار و ۱۹۵ واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با اُقت ۲۸ واحدی در ارتفاع ۳۲۵ هزار و ۶۰ واحد قرار گرفت. سه نماد وبملت، شبندر و فارس نیز بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس داشته اند.
شاخص فرابورس نیز با اُفت یک واحد در ارتفاع ۱۷ هزار و ۵۱۲ واحدی قرار گرفت. سه نماد آریا، سمگا و توسن بیشترین تاثیر را بر این شاخص داشته اند. فزر نیز پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق فرابورس است.

در ساعت ۱۱:۴۰ دقیقه شاخص کل بورس با اُفت ۶ هزار و ۸۹۵ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۲۷۵ هزار و ۲۹۴ واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با اُفت ۴۷۵ واحدی در ارتفاع ۳۲۴ هزار و ۶۱۳ واحدی قرار گرفت. سه نماد فارس، نوری و وبملت بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس در این دقایق داشته اند. وبملت نیز پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق فرابورس است.

شاخص کل فرابورس نیز با اُفت ۱۳ واحد در ارتفاع ۱۷ هزار و ۴۹۹ واحدی قرار گرفت. سه نمادآریا، شگویا و کزغال بیشترین تاثیر را بر شاخص فرابورس داشته اند. فزر نیز پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق فرابورس است. فلزات اساسی نیز در این دقایق برترین صنعت هستند.

۱۴۰۰/۱۲/۱

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...