نسخه چاپی

«زوجی نو» با حضور خواننده‌ها نوروزی می‌شود/ تقاضای ۱۲ هزار زوج برای شركت در فصل دوم

عکس خبري -«زوجي نو» با حضور خواننده‌ها نوروزي مي‌شود/ تقاضاي ?? هزار زوج براي شرکت در فصل دوم

تهیه كننده مسابقه «زوجی نو» از تولید ویژه‌ برنامه‌ای برای نوروز خبر داد و گفت: این برنامه ۱۴ قسمتی از اول فروردین تا پایان تعطیلات روانه آنتن شبكه ۳ می‌شود.

به گزارش نما، حامدخانی ددرباره فصل دوم برنامه تلویزیونی زوجی نو، اظهار داشت: فصل دوم زوجی نو، یکصد قسمت است که پخش آن تا اواخر مردادماه سال آینده ادامه دارد. در محرم و صفر برنامه نخواهیم داشت و اگر شبکه سه تمایل داشته باشد پس از دو ماه استراحت وارد فصل سوم می‌شویم.

نمی‌خواهیم به واسطه سلبریتی‌ها دیده شویم

وی درباره تدارک زوجی نو برای نوروز خبر داد: این برنامه ۱۴ قسمتی به صورت شبانه و احتمالا پس از عصر جدید از شبکه سه پخش می‌شود. زوجی نو در ایام عید حال و هوای نوروزی دارد. در این برنامه مهمانان ویژه و خواننده‌ها را دعوت می‌کنیم. به دنبال آوردن بازیگران و سلبریتی‌ها نیستیم چون برنامه مخاطب خودش را دارد و دنبال این نیستیم که به واسطه سلبریتی‌ها دیده شود. در شب یلدا هم پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌های شیرین را به جای زوج‌های جوان آوردیم. این برنامه بعد از خندوانه رتبه دوم جذب مخاطب را کسب کرد. با وجود این که زوجی نو یک سال است روی آنتن است و خندوانه هفت سال سابقه دارد.

خانی با بیان این که فصل دوم زوجی نو اسپانسر (حامی مالی) ندارد گفت: در ۲۰ قسمت فصل اول اسپانسر داشتیم ولی الان اسپانسر نداریم و مستقل هستیم. از این موضوع استقبال می‌کنیم؛ شاید به خاطر شرایط بد اقتصادی اسپانسری به سمت برنامه نیامده است.

«زوجی نو» با حضور خواننده‌ها نوروزی می‌شود/ تقاضای ۱۲ هزار زوج برای شرکت در فصل دوم

وی درباره نحوه شرکت علاقه‌مندان در زوجی نو توضیح داد: متقاضیان از طریق فضای مجازی ثبت نام می‌کنند و برای مصاحبه دعوت می شوند. اگر شرایط لازم را داشته باشند، حتما جلوی دوربین می‌روند. آنها ابتدا باید یک فیلم بفرستند و سپس در آزمون حضوری شرکت کنند. برای فصل دوم دویست تا زوج داریم که هنوز همه‌شان انتخاب نشده‌اند. در فصل دوم حدود ۱۲ هزار نفر متقاضی داشتیم. خیلی ها در همان مراحل اول به خاطر سن و سال و شرایط دیگر رد می‌شوند. در مجموع حدود ۲۰ درصد از افراد باقیمانده شانس حضور در برنامه زوجی نو به عنوان شرکت کننده را دارند.

عروس و داماد باید خوش صحبت باشند

خانی یکی از شرط‌های شرکت در برنامه را گذشتن سه سال از زمان ازدواج زوج‌ها خواند و تاکید کرد: همچنین عروس و داماد باید خوش صحبت باشند. بیشتر دنبال خانواده هایی هستیم که در زندگی‌شان قصه‌ای داشته اند. چون قصه می تواند جذابیت ایجاد کند. مثلا ممکن است نحوه آشنایی‌شان جالب باشد یا این که زندگی را با خانه ۴۰ متری و بدون دنبال تجمل‌گرایی شروع کرده باشند. این موضوعات می‌تواند جوانان را تشویق به ازدواج آسان کند.

تهیه کننده مسابقه زوجی نو افزود: در برنامه‌های اول یک زوج، شرکت کردند و گفتند ما مراسم عروسی نگرفتیم و در عوض هزینه عروسی خود را صرف خرید جهیزیه برای یک نیازمند کردیم. پس از آن چند نفر تماس گرفتند و گفتند ما هم الگو گرفتیم و همین کار را کردیم.

کرونا به کاهش تجملات ازدواج کمک کرد

وی با بیان این که کرونا به کاهش تجملات ازدواج کمک کرد اظهار داشت: مراسم عروسی خیلی هزینه داشت که با وجود کرونا حذف شد. در این مدت خلی از زوج‌ها بدون مراسم عروسی سر خانه و زندگی شان رفتند. متاسفانه هزینه ها خیلی بالا رفته و یک عروسی حدود صد میلیون تومان هزینه اش می شود.

خانی درباره حضور روان شناس در برنامه زوجی نو توضیح داد: دکتر مهدی دوایی این فصل به برنامه ما اضافه شدند. به اعتقاد روان شناسان سخت ترین و بحرانی‌ترین دوران زندگی چند سال اول است. بعد از آن دختر و پسر اخلاق و روحیات هم دست‌شان می‌آید. بیشترین آمار طلاق هم مربوط به دو سه سال اول است. سعی می‌کنیم از زبان روان‌شناس معضلات و مشکلات جوانان را بگوییم تا چند سال اول را به سلامتی پشت سر بگذارند.
منبع: ایرنا

۱۴۰۰/۱۲/۱

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...