نسخه چاپی

علت كندی انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث اعلام شد

علت کندي انتقال سهام عدالت متوفيان به وراث اعلام شد

مدیر عامل شركت سپرده‌گذاری مركزی دلیل كندی انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث آنها را پیچیدگی‌های حوزه زیرساخت و زمان‌بر بودن طراحی سامانه عنوان كرد.

به گزارش نما ، محمد باغستانی، مدیر عامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی، در خصوص انتقال سهام عدالت متوفیان به ورثه‌ اظهار کرد: حجم خیلی زیادی برای سهام عدالت مانده بود و عملا ۳ میلیون نفر افراد فوتی بودند و اگر هر کدام از این فوتی‌ها را در نظر بگیریم که ۴ نفر ورثه داشته باشند حدود ۱۲ تا ۱۵ میلیون نفر افراد درگیر این پروژه خواهند بود و به این دلیل زیرساخت‌های متفاوتی را برای این انتقال به ورثه می‌طلبد.

وی با اشاره به اینکه پیچیدگی‌هایی که در حوزه طراحی سامانه و حالت‌های متصوری که برای انتقال‌های قهری متصور است و این فرآیند به دلیل طراحی سامانه طولانی شد، گفت: امیدواریم ۶ ماه دیگر این سامانه به بهره‌برداری برسد.

مدیر عامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی با تاکید بر اینکه در این خصوص کم‌کاری از هیچ ارگانی نبوده، تصریح کرد: حوزه زیرساخت باید مهیا شود که این موضوع پیچیدگی‌های خاصی دارد. همچنین هماهنگی با دستگاه‌هایی مثل ثبت احوال، قوه قضائیه و دفاتر الکترونیک قضایی در حال شکل گرفتن است اما قاعدتا زمانبر خواهد بود.

منبع: تسنیم


۱۴۰۰/۱۲/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...