نسخه چاپی

تغییرات كادر فنی سپاهان به نویدكیا كمك می‌كند؟

عکس خبري -تغييرات کادر فني سپاهان به نويدکيا کمک مي‌کند؟

با كنار رفتن دو عضو كادر مربی‌گری طلایی‌پوشان، باشگاه سپاهان به دنبال احیای دوباره این تیم است.

به گزارش نما، پس از بازگشت لحظه آخری محرم نویدکیا و ملحق شدن به تیمش در فرودگاه، این مربی برای دیدار با تراکتور روی نیمکت سپاهان نشست؛ تصمیمی که با اصرار باشگاه بر ماندن نویدکیا رقم خورد اما این بار بقای نویدکیا با تغییراتی در کادر مربی‌گری همراه شده است.

شاید فصل گذشته سپاهانی‌ها با همین کادرفنی توانستند نتایجی قابل قبولی را کسب کند و سپاهان را به تیمی پر قدرت تبدیل کنند اما هیات مدیره باشگاه در این مقطع زمانی تصمیم گرفت محرم نویدکیا را نگه دارد و برای تزریق روحیه و تغییر روند تیم، نظری روی حفظ دستیاران نویدکیا نداشته باشد.
بر همین اساس علیرضا مرزبان دستیار اول نویدکیا و محمود کریمی بازیکن سال‌های دور این باشگاه که از جمع کادرمربی‌گری سپاهان جدا شدند. محمود کریمی پس از جدایی از سپاهان اعلام کرد از اینکه محرم نویدکیا برگشته خوشحال است اما به این نتیجه رسیده‌ که باید برود تا دیگر محرم نویدکیا تحت فشار نباشد.

اکنون باشگاه و سرمربی در حال برنامه‌ریزی و تدارک برای مسابقات لیگ قهرمانان است اما مهم‌تر از این مساله انتخاب دستیارانی با نگاهی تازه‌تر در تیم سپاهان است. نویدکیا خوب می‌داند این آخرین فرصت برای فرار از بحران است و با تغییر دستیاران و شیوه بازی تیمش می‌تواند ورق را برگرداند. حضور سپاهان در لیگ قهرمانان یک فرصت خوب برای نویدکیاست تا با عملکردی خوب خاطرات تلخ لیگ بیست‌ویکم را از ذهن هواداران پاک کند؛ فرصتی استثنایی برای فرار از فشاری که مسیر سپاهانی‌ها را تغییر می‌دهد.

البته برخی انتقادات از سوی کارشناسان نسبت به عملکرد مهاجمان سپاهان نیز وجود دارد که شاید تغییرات کادر فنی، تزریق روحیه تازه به تیم و تغییر شکل بازی سپاهان بتواند مشکل این بخش را هم حل کند. سپاهانی‌ها در دیدار گذشته خود با وجود شانس‌های خوب گلزنی نتوانستند تراکتور را از پیش رو بردارند اما هنوز هم امیدوارند که از معدود فرصت‌های خود در ادامه فصل به خوبی استفاده کنند.
منبع: ایسنا

۱۴۰۰/۱۲/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...