نسخه چاپی

واكنش جالب لاپورتا به تمدید نكردن قرارداد مسی

عکس خبري -واکنش جالب لاپورتا به تمديد نکردن قرارداد مسي

خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا در مورد موضوعات مهمی صحبت كرده، از جمله تصمیمی كه در تابستان گذشته در مورد مسی گرفت.

به گزارش نما، خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا در مورد تصمیم بزرگی که تابستان گذشته درباره مسی گرفته شد، صحبت کرده است.

بارسلونا به دلیل مشکلات مالی نتوانست قرارداد لیونل مسی را تمدید کند. در نتیجه فوق ستاره آرژانتینی راه خود را از آبی‌اناری‌ها جدا کرد و به عنوان بازیکن آزاد به پاری‌سن‌ژرمن پیوست، زیرا باشگاه کاتالانی باید از قوانین سقف دستمزد لالیگا پیروی می کرد و نمی‌توانست از پس هزینه نگهداری او بربیاید.

لاپورتا به رسانه رسمی بارسلونا در این مورد گفت: «این غم‌انگیزترین تصمیم زندگی من بود. هرگز نمی‌خواستم چنین تصمیمی بگیرم، اما بابت آن متأسف نیستم، زیرا باید باشگاه را بالاتر از همه چیز قرار می‌دادیم حتی جلوتر از بهترین بازیکن تیم و این کاری بود که ما انجام دادیم. وضعیت همانی بود که همه دیدند.»

او در ادامه گفت: «ما با واقعیت روبه‌رو شدیم. به نظر می رسید که بعد از آن، چیزی برای باشگاه باقی نمانده نبود، اما تاریخ بارسلونا ادامه دارد و با کار و تصمیمات سنجیده می‌توانیم به مسیر موفقیت برگردیم، کاری که ما در حال انجام آن هستیم.»


اخراج کومان

لاپورتا در ادامه از رونالد کومان مربی سابق بارسا به خاطر فرصت دادن به جوانان تشکر کرد، اما تأکید کرد که تصمیمش برای اخراج او درست بوده است. لاپورتا افزود: «من ابتدا تردیدهایی داشتم، اما به احترام او منتظر وضعیت بهتر ماندیم. در نهایت زمانی رسید که باید تصمیم دردناک دیگری گرفته می شد. ایا باید زودتر آن تصمیم را می‌گرفتم؟ بله. باید به حس و درکم گوش می‌کردم. همیشه کومان را به خاطر گلی که در ومبلی به ثمر رساند و به خاطر اینکه مربی‌ای بود که شجاعت استفاده از جوانان را داشت، به یاد خواهم داشت. اگر او ناراحت شده، امیدوارم این ناراحتی از بین برود.»

شروع ژاوی به عنوان مربی

رئیس باشگاه بارسلونا از اینکه ژاوی توانسته از فرصت مربیگری در بارسا به بهترین شکل ممکن استفاده کند خوشحال است. لاپورتا گفت: «ژاوی بسیار خوب به موقعیتی که بارسلونا در اختیارش قرار داد، پاسخ داد زیرا او مربی‌ای است که باشگاه را می‌شناسد، باشگاه را دوست دارد، به تصمیمات باشگاه احترام می‌گذارد و شخصیتی دارد که کسی نمی‌تواند آن را تحت‌تأثیر قرار دهد. فلسفه او در مورد نحوه بازی ما واضح است. سختکوش است و فوتبال را دوست دارد و این باعث می‌شود که دائماً همان چیزی را زنده کند که هویت بارسلونا و تیمش است. من بسیار خوشحالم که مربی‌ای مانند ژاوی دارم. متقاعد شده‌ام که او برای سال‌های طلانی مربی ماست و ما را خوشحال خواهد کرد.»

هالند

لاپورتا در پاسخ به سوالی در مورد خرید احتمالی ارلینگ هالند از دورتموند، از بیان جزئیات در مورد اهداف نقل و انتقالاتی بارسلونا اجتناب کرد و از اعتماد خود به کسانی گفت که مسئولیت خریدهای باشگاه را برعهده دارند: او گفت: «من نمی‌توانم در مورد بازیکنان صحبت کنم زیرا در این صورت قیمت آنها را افزایش می‌دهیم. مدیران بارسلونا ماتئو آلمانی و جوردی کرویف بسیار خوب با ژاوی همکاری می‌کنند، آن‌ها می‌دانند که چه می‌خواهند. ما قصد داریم تمام خطوط را تقویت کنیم. مزیتی که داریم این است که بازیکنان با کیفیت عالی می‌خواهند به بارسلونا بیایند و این یک موضوع بسیار مهم است. در مورد این بازیکن (هالند) لازم نیست چیزی بگویم. بهتر است صحبت در مورد بازیکنان را متوقف کنیم زیرا قیمت آن‌ها را بالا می‌بریم و علیه منافع بارسلونا عمل می‌کنیم.»

منبع: روزنامه خبر ورزشی

۱۴۰۰/۱۲/۱۷

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...