نسخه چاپی

در نشست وزیر كشور با استانداران چه گذشت؟

عکس خبري -در نشست وزير کشور با استانداران چه گذشت؟

وزیر كشور درباره نشست امشب با استاندارن گفت: در این نشست مصوباتی را درباره اعمال محدودیت های ضروری و برخورد با متخلفین رانندگی داشتیم.

به گزارش نما، احمد وحیدی وزیر کشور شامگاه دوشنبه (۲۳اسفندماه) در حاشیه نشست با استانداران سراسر کشور در جمع خبرنگاران گفت: نشستی با استانداران پیرو جلسه با رییس جمهور داشتیم و موضوع دغدغه های مربوط به سفرهای نوروزی بود و بحث جاده ها و رئیس جمهور دستوراتی درمورد حوادث جاده ای صادر کرده بودند که پیرو آن دستورات، این جلسه با استانداران برگزار شد.
وی افزود: دستورات لازم را برای کاهش تلفات جاده ای به استانداران دادیم و مصوباتی راجع به اعمال محدودیت های ضروری و برخورد با متخلفین رانندگی داشتیم.

احمدی گفت: رعایت مقررات رانندگی درون شهری و برون شهری و همچنین آسیب‌های جاده ای مهم است‌؛ لذا فرماندهی انتظامی برخوردهایی دراین زمینه خواهد داشت.

وحیدی ادامه داد: پیش بینی هایی برای کمک رسانی های بیشتر هم در زمینه دانشگاه‌های علوم پزشکی و هلال احمر و گشت های بیشتر از موضوعات مهم ما بود.

وحیدی افزود: موضوع دیگر آماده سازی سواحل برای بهره گیری بیشتر در این ایام و سفرها بود و موضوع دیگر تاکیدات لازم در باره کرونا بود و باید مقررات مقابله با کرونا رعایت شود.
منبع: فارس

۱۴۰۰/۱۲/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...