نسخه چاپی

سواستفاده ی اصلاح طلبان از بی قانونی فضای مجازی...

چرا اصلاح طلبان با قانونمند شدن فضای مجازی مخالفند؟!

عکس خبري -چرا اصلاح طلبان با قانونمند شدن فضاي مجازي مخالفند؟!

چرا طیف اصلاح طلب با قانونمند شدن فضای مجازی تا به این‌اندازه مخالف است و تمامی تلاش خود را به كار می گیرد تا با استفاده از عملیات روانی این طرح را مخالف مصلحت جامعه معرفی كند؟

مدنی- سید مصطفی میرسلیم نماینده مجلس یازدهم در توئیتی به انتقاد از فضای مجازی و رویکرد دولت روحانی به آن پرداخت که با واکنش تند محمدجواد آذری جهرمی وزیر سابق ارتباطات و فناوری اطلاعات رو به رو شد.
میرسلیم نوشته بود: عقب ماندگی ما از دیگر کشورها در زمینه قانونمند کردن فعالیت‌های فضای مجازی به سستی دولت قبل بر می گردد و متاثر از استفاده عوام فریبانه و ابزاری از فضای مجازی است. این عقب ماندگی به نفع منحرفان و معاندان و به زیان کیان انقلاب اسلامی است.
آذری جهرمی هم در پاسخ نوشت: مشکل آنجایی است که شما خود را وکیل ملت نمی دانید. نظرات آنها هر جا که مخالف شماست، انجراف و عناد است. اگر شفافیت بخواهند، معاندند و اگر با صیانت مخالفت کنند، منحرفند. آنچه با صیانت به دنبال آن هستید، دشمنی با انقلاب و سوزاندن سرمایه اجتماعی نظام است. دست از سرمایه سوزی بردارید.
سوالی که در این میان مطرح می شود این است که چرا طیف اصلاح طلب با قانونمند شدن فضای مجازی تا به این‌اندازه مخالف است و تمامی تلاش خود را به کار می گیرد تا با استفاده از عملیات روانی این طرح را مخالف مصلحت جامعه معرفی کند؟ جواب بسیار ساده است کافی است کمی عقب گرد کرده و به انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۹۶ بازگردیم. به وضوح مشاهده می کنیم که این جریان توانست به واسطه ی بی قانوی فضای مجازی به دروغگویی و ترساندن مردم از نامزدهای رقیب روی آورد و با ایجاد عملیات روانی دروغ بزرگ و رقیب هراسی زمینه فریب اذهان عمومی را فراهم آورده و نامزد خویش را به پیروزی برساند.


۱۴۰۱/۱/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...