نسخه چاپی

چراغ سبز لواندوفسكی به بارسلونا/ خداحافظ بایرن؟

عکس خبري -چراغ سبز لواندوفسکي به بارسلونا/ خداحافظ بايرن؟

خبرها حكایت از این دارد كه مهاجم لهستانی تیم بایرن مونیخ به پوشیدن لباس آبی اناری ها چراغ سبز نشان داده و احتمال بستن قرارداد سه ساله بارسا - لواندوفسكی قوت گرفته است.

به گزارش نما، تیم فوتبال بارسلونا به سرمربی گری ژاوی هرناندز همچنان به دنبال ستاره های برتر جهان فوتبال است تا به سطح بالاتری برسد.

شاهد مدعا این که بارسا در حالی که در حال ادامه روند مذاکرات برای جذب محمد صلاح و ارلینگ هالند است، تماس هایش با لواندوفسکی همچنان ادامه دارد.

تارنمای اسپانیایی «اسپورت» درباره این مذاکرات نوشت: پینی زهاوی مدیر برنامه این فوتبالیست، چند بار با خوان لاپورتا مدیر باشگاه بارسلونا که دوست صمیمی هم هستند، برای رسیدن به توافق ملاقات کرده که به گفته منابع مختلف، این دیدارها به عقد قرارداد سه ساله منتج شده است.
به نوشته اسپورت، سن لواندوفسکی تنها نکته ای است که باشگاه بارسا نسبت به آن محتاط است زیرا این بازیکن در ماه آگوست ۳۴ ساله می شود، اما شکی نیست که او حداقل برای دو فصل می تواند در سطح بسیار بالایی ظاهر شود. ضمن اینکه رکوردهای این مهاجم لهستانی همچنان دیدنی است و همه چیز نشان می دهد که او یک بار دیگر یکی از مدعیان کسب توپ طلا خواهد بود.

چراغ سبز لواندونفسکی به بارسا

تارنمای اسپورت درباره تمایل این مهاجم برای انتقال به بارسا هم خاطرنشان کرد: لواندوفسکی تمایل خود را برای پوشیدن لباس بارسا در تابستان نشان داده است و نسبت به برنامه های سرمربی بارسلونا خوش بین است و می داند تحت دستورات ژاوی هرناندز می تواند به مبارزه برای عناوین فردی و جمعی ادامه دهد.

در جذب این مهاجم لهستانی یک نکته حائز اهمیت وجود دارد و آن این است که لواندوفسکی تا سال ۲۰۲۳ با بایرن مونیخ قرارداد دارد پس توافق وی با بارسا منوط به توافق بارسا و بایرن مونیخ است، مذاکراتی که هنوز آغاز نشده است.
منبع: ایرنا

۱۴۰۱/۱/۲۰

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...