نسخه چاپی

قاتلان سرخابی در نزدیكی جام/ اولین جام رحمتی یا دومین جام ساكت؟

عکس خبري -قاتلان سرخابي در نزديکي جام/ اولين جام رحمتي يا دومين جام ساکت؟

قاتلین استقلال و پرسپولیس راهی فینال جام حذفی شدند تا در روز هفتم اردیبهشت یك تیم برای اولین بار قهرمانی در جام حذفی را تجربه كند.

به گزارش نما، گرچه سخت، اما در نهایت دو تیم لیگ برتری که استقلال و پرسپولیس را از جام حذفی کنار زده بودند با عبور دشوار از سد تیم‌های لیگ یکی و لیگ دومی مس کرمان و خلیج فارس ماهشهر به فینال این مسابقات رسیدند تا یکی از این دو تیم در روز هفتم اردیبهشت در تبریز برای اولین بار فاتح جام حذفی شود.

با صعود آلومینیوم و نساجی به فینال جام حذفی اتفاقات جالبی انتظار فوتبال ایران را می‌کشد. هیچیک از این دو تیم که تاکنون سابقه قهرمانی در این مسابقات را ندارند در روز هفتم اردیبهشت هر یک از تیم‌های نساجی و آلومینیوم فاتح این مسابقه شوند، اولین جام حذفی را به ویترین افتخارات شان می‌برند.
سید مهدی رحمتی که دومین فصل مربیگری‌اش را در دومین تیم (پس از شهر خودرو) تجربه می‌کند، خیلی زود در آستانه فتح اولین جام قرار گرفت و می‌تواند نامش را به عنوان یکی از جوان‌ترین مربیان فاتح جام حذفی پس از تنها یک فصل و اندی مربیگری در تاریخ این مسابقات ثبت کند.

ساکت الهامی که پیش از این فتح جام حذفی را با تراکتور تجربه کرده، در صورت قهرمانی با نساجی برای دومین بار در ۳ سال اخیر قهرمان جام حذفی می‌شود که این هم افتخاری بزرگ برای این مربی ۵۰ ساله فوتبال ایران است.

فینال جام حذفی فوتبال ایران از ساعت ۱۹ روز چهارشنبه ۷ اردیبهشت بین دو تیم نساجی مازندران و آلومینیوم اراک برگزار می‌شود و یکی از این دو تیم در پایان این بازی برای خود تاریخ سازی خواهند کرد.
منبع: مهر

۱۴۰۱/۱/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...