نسخه چاپی

تلاش برای تجاری‌سازی خودروهای تولید ارتش

عکس خبري -تلاش براي تجاري‌سازي خودروهاي توليد ارتش

جدیدترین دستاوردهای نیروی زمینی ارتش با حضور فرمانده كل ارتش رونمایی شد.

به گزارش نما، امیر «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش در مراسم رونمایی از دستاوردهای جدید مرکز بهینه‌سازی، نوسازی و ساخت قطعات شهید «زرهرن» نزاجا که صبح امروز (چهارشنبه) در ستاد این نیرو برگزار شد، با اشاره به انتظارات رهبر معظم انقلاب اسلامی از نیروهای مسلح اظهار داشت: هیچ موضوعی زیبنده‌تر از این نیست که ما اوامر فرماندهی کل قوا را محقق سازیم و ما تمام توان خود را برای این مهم، بسیج کرده‌ایم.

وی افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران در دو سه سال گذشته به بهترین ادبیات، مورد ستایش رهبر معظم انقلاب اسلامی قرار گرفته است.

فرمانده نزاجا در ادامه با اشاره به لزوم ارتقاء تحرک در این نیرو گفت: اگر نیرویی نتواند در کسری از زمان در شرایط سخت در نقاط مأموریتی خود حضور یابد، در جامعه نخواهد توانست حرفی برای گفتن داشته باشد.

امیر حیدری ادامه داد: این خودروهایی که امروز در این مکان به نمایش درآمده‌اند، مجوز کمیته خودروی ملی از ستاد فرماندهی معظم کل قوا را دارند.

وی اضافه کرد: اگر در بحث تجاری‌سازی، این خودروها بتوانند جایگاه خود را در جامعه پیدا کنند، گام بلند دیگری از سوی ارتش در جهت تحقق فرمایشات فرمانده کل قوا برداشته است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش عنوان کرد: ارتقاء سطح تحرک نیروی رزمی و همچنین بومی‌سازی ادوات و تجهیزات از مهم‌ترین اهداف نیروی زمینی ارتش است.
منبع: دفاع پرس

۱۴۰۱/۱/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...