نسخه چاپی

بارسلونا سهمیه لیگ قهرمانان را گرفت

عکس خبري -بارسلونا سهميه ليگ قهرمانان را گرفت

شاگردان ژاوی هرناندس با كسب یك پیروزی خارج از خانه برابر رئال بتیس از كسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده اطمینان حاصل كردند.

به گزارش نما، بازی‌های هفته سی‌وپنجم لالیگای اسپانیا، با یک دیدار میان تیم‌های رئال بتیس و بارسلونا در ورزشگاه بنیتو ویامارین ایالت آندلس پیگیری شد که این بازی را میهمان کاتالان با نتیجه ۲ بر یک به سود خود به پایان رساند.

قفل دروازه‌ها در این بازی خیلی دیر و در دقیقه ۷۶ توسط آنسو فاتی شکسته شد تا بارسایی‌ها از میزبان خود پیش بیفتند هرچند تنها سه دقیقه بعد مارک بارترا بازیکن سابق بارسایی‌ها دروازه این تیم را باز کرد تا بتیس را به بازی برگرداند. با این حال گل دقیقه ۴+۹۰ جوردی آلبا به بتیس اجازه نداد از این بازی خانگی امتیاز کسب کند.

با این نتیجه بارسلونا بیستمین برد فصلش را کسب و با ۶۹ امتیاز جایگاه خود را در رده دوم جدول تثبیت کرد. این پیروزی همچنین سبب شد در فاصله ۳ هفته به پایان لالیگا، اختلافی ۱۱ امتیازی میان بارسلونا و بتیس رده پنجمی ایجاد شود و به این ترتیب شاگردان ژاوی هرناندس مطمئن شدند که فصل را در چهار رده بالای جدول به پایان خواهند رساند و از کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده آسوده خاطر شدند.

منبع: تسنیم

۱۴۰۱/۲/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...