نسخه چاپی

سرقت پیچیده در پل طبقاتی شهید صدر تهران

عکس خبري -سرقت پيچيده در پل طبقاتي شهيد صدر تهران

روكش تزریق بتن در پل بزرگ صدر كه ارتفاع آن بسیار بیشتر از پل قبلی است به طور كامل به سرقت رفته است.

به گزارش نما، ناصر امانی، عضوشورای شهر تهران در صحن شورای شهر طی تذکری درباره بند ۳۰ ماده ۸۰ قانون تشکیلات و وظایف شورا است، اظهار داشت: این بند به حسن نظارت بر امور مالی شهرداری، همه سازمان ها و شرکت های وابسته و حفظ سرمایه، دارایی ها و اموال عمومی و اختصاصی شهرداری اشاره دارد که از وظایف قطعی شوراست.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران گفت: من در هشتم اسفندماه سال قبل در خصوص سرقت از اموال عمومی شهر به ویژه پل بزرگراه شهید حکیم تذکراتی دادم و از شهردار درخواست کردم که با همکاری پلیس، عوامل این سرقت شناسایی شوند که در دست اقدام است. در ایام تعطیلات سرقت پیچیده تری در پل طبقاتی شهید صدر اتفاق افتاد و حالا روکش تزریق بتن در پل بزرگ صدر که ارتفاع آن بسیار بیشتر از پل قبلی است به طور کامل به سرقت رفته است. این گونه اتفاقات حکایت از تداوم سرقت های هوشمند و برنامه ریزی شده و القاء ترس و ناامنی به مردم است و انگیزه ای به غیر از انگیزه مالی در این سرقت ها وجود دارد و آن هم القاء ناامنی و ترس استفاده از تاسیسات شهری در مردم است.

امانی با بیان اینکه باندی پشت این سرقت ها فعالیت می کنند که متاسفانه به ایستگاه های بی آرتی نیز تسری پیدا کرده است، خاطرنشان کرد: بر اساس تماس خانواده شهدای مدفون در بهشت زهرا(س) تابلوهای مزار شریف شهدا نیز در یکی از قطعات به طور کامل کنده شده است. در این سرقت ها تنها مسئله سرقت نیست بلکه پشت پرده سیاسی برای ایجاد رعب و وحشت و ناامیدی در مردم دارد و در این زمینه باید در شهرداری با هماهنگی نیروی انتظامی اقدامی قابل قبول در راستای خنثی سازی سرقت ها انجام دهند.
منبع: فارس

۱۴۰۱/۲/۱۹

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...