نسخه چاپی

دلیل حضور محمد انصاری در باشگاه پرسپولیس چه بود؟

عکس خبري -دليل حضور محمد انصاري در باشگاه پرسپوليس چه بود؟

بازیكن پیشین پرسپولیس برای پیگیری طلب خود از این باشگاه كه متعلق به سال‌های قبل بود روز گذشته به دیدار مسئولان باشگاه سابقش رفت.

به گزارش نما، محمد انصاری مدافع پیشین تیم فوتبال پرسپولیس که این فصل عضو تیم مس رفسنجان است روز گذشته برای پیگیری مطالبات خود به باشگاه پرسپولیس رفت و با یکی از معاونین باشگاه دیدار کرد.

اداره مالیات از سال ۱۳۹۵ مالیات انصاری را طلب کرده اما این در حالی است که این بازیکن در حدود سه میلیارد تومان از باشگاه پرسپولیس طلب دارد و در اصل اداره مالیات، مالیات پولی را از این بازیکن طلب کرده که او از باشگاهش نگرفته است.

انصاری البته در زمان مدیرعاملی مجید صدری در نامه‌ای به باشگاه پرسپولیس اعلام کرده بود که مطالبات او به یک مرکز خیریه اهدا شود که همچنان این مسئله رخ نداده است. در نهایت این بازیکن روز گذشته در باشگاه پرسپولیس حاضر شد تا پیگیری این مطالبات شود یا حداقل بتواند نامه‌ای از باشگاه پرسپولیس بگیرد که در آن عنوان شود او این پول را از این باشگاه نگرفته است.

در جریان این پیگیری، به انصاری گفته شد که با آزاد شدن پول دریافتی از ورود پرسپولیس به بورس، طلب این بازیکن هم تسویه خواهد شد و باید دید که این اتفاق در نهایت رخ خواهد داد یا نه.
منبع: فارس

۱۴۰۱/۲/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...