نسخه چاپی

حجت‌الاسلام و المسلمین احد آزادی خواه در گفتگو با نما:

سپاه پاسداران محور مقاومت است

عکس خبري - سپاه پاسداران محور مقاومت است

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت:سپاه امروز در جایگاه دفاع از حقوق بشر قرار دارد و مدافع و مجری ثبات در منطقه است و تنها قدرتی است كه در مقابل تروریست‌های تكفیری ایستادگی كرده است.

حجت‌الاسلام و المسلمین احد آزادی خواه در گفتگو با خبرنگار پارلمانی «نما» با اشاره به موضوع برداشتن تحریم‌های سپاه در مذاکرات وین اظهار کرد: یکی از خطوط قرمز ما در مذاکرات وین لغو تحریم های سپاه پاسداران است.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران اقدامات اثربخشی در حوزه امنیت و دفاع از حقوق بشر داشته است، گفت: برداشتن تحریم‌های سپاه برای ما موضوع محوری است و این موضوع مورد تاکید مجلس نیز قرار دارد.

این نماینده مجلس اظهار کرد: ما مذاکراتی بدون توجه به جایگاه سپاه را اصلاً قبول نداریم.

آزادی خواه با بیان اینکه امروز سپاه پاسداران محور مقاومت است بیان کرد: سپاه امروز در جایگاه دفاع از حقوق بشر قرار دارد و مدافع و مجری ثبات در منطقه است و تنها قدرتی است که در مقابل تروریست‌های تکفیری ایستادگی کرده است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سپاه در مقابل مزدوران منطقه برای ایجاد امنیت ایستادگی کرده است، ادامه داد: بنابراین جایگاه سپاه پاسداران برای ما بسیار حائز اهمیت است.

این نماینده مجلس اظهار کرد: انتظار ما از تیم مذاکره کننده ایرانی این است که مذاکرات را با پیوست دفاع از جایگاه سپاه ببیند لذا اگر این اتفاق رخ داد، مذاکرات ادامه پیدا می‌کند وگرنه مذاکرات بدون توجه به برداشتن تحریم های سپاه، هویتی نخواهد داشت.

۱۴۰۱/۲/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...