نسخه چاپی

اصغر سلیمی در گفت و گو با نما مطرح كرد؛

ردپای انحصارگران نهاده های دامی و خودرو در دولت

عکس خبري -ردپاي انحصارگران نهاده هاي دامي و خودرو در دولت

عضو كمیسیون اقتصادی مجلس گفت: برخی از رویكردها نشان از این دارد كه باز همان افرادی كه از انحصار استفاده می كردند بر سر كار این دولت هم قرار گرفته اند كه نمونه آن را می توان در موضوع نهاده های دامی و خودرویی ملاحظه كرد.

اصغر سلیمی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی نما، با اشاره به گرانی نهاده های دامی گفت: افرادی که امروز مسیولیت هوایی را در دولت گرفته اند در زمان دولت قبل منتقد برخی موضوعات بودند و تاکید داشتند که کارها باید به دست افراد مبتکر بیافتد، این در حالی است که کلیه موضوعات وزارتخانه ای در دست این افراد قرار دارد و اما آنجور که باید و شاید مشکلات در زمینه کالاهای اساسی و نهاده های دامی برطرف نمی شود.

وی ادامه داد: متاسفانه این رویکرد نشان می دهد که باز همان افرادی که از انحصار استفاده می کردند بر سر کار این دولت هم قرار گرفته اند که نمونه آن را می توان در موضوع نهاده های دامی و خودرویی ملاحظه کرد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس بیان کرد: در حال حاضر بازار نهاده های دامی واقعا وحشتناک است و قیمت نهاده ها آنقدر گران است که برای انجام فعالیت دامداران و کشاورزان صرف نمی کند.

وی با بیان اینکه قیمت یک کیلو جو به ۱۲ هزار تومان رسیده است، تاکید کرد: متاسفانه ما در تامین نهاده های دامی خودکفا نیستیم و تنها می توانیم ۳۰ درصد از نهاده های دامی را تامین کنیم .

این نماینده مجلس تاکید کرد: متاسفانه نظارت لازم بر توزیع و فروش نهاده های دامی وجود ندارد و گرانی کالاها در سایر بخش ها هم معیشت مردم را به خطر انداخته است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس بیان کرد: برخی وارد کنندگان نهاده های دامی در شرایطی دست به واردات این نهاده ها می زنند که فقط سود بیشتری کسب کنند؛ یعنی هر زمان که بخواهند این نهاده ها را وارد بازار کرده و از آن سود ببرند.

۱۴۰۱/۲/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...