نسخه چاپی

مخبر درگذشت آیت‌الله فاطمی‌نیا را تسلیت گفت

عکس خبري -مخبر درگذشت آيت‌الله فاطمي‌نيا را تسليت گفت

معاون اول رئیس جمهور در پیامی ارتحال استاد اخلاق و خطیب برجسته، آیت‌الله سید عبدالله فاطمی‌نیا را تسلیت گفت.

به گزارش نما، «محمد مخبر» روز دوشنبه در پیامی با ابراز تأثر از درگذشت آیت‌الله فاطمی‌نیا آورده است: بدون تردید خطبه‌ها، رهنمودها و سخنرانی‌های مذهبی این استاد گرانقدر که همیشه از جایگاه ویژه‌ای نزد مردم برخوردار بود و اقشار مختلف جامعه علاقه و اشتیاق وافری به سخنان دلنشین و تاثیرگذار این چهره برجسته دینی داشتند، برای همیشه در حافظه تاریخی ملت ایران و نسل‌های آتی به یادگار باقی خواهد ماند.

معاون اول رئیس‌ جمهور در این پیام برای این عالم دینی برجسته علو درجات و برای علاقه‌مندان و بازماندگان ایشان صبر و اجر مسألت کرد.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله فاطمی‌نیا از اساتید صاحب‌نام اخلاق در سال ۱۳۲۵ در تبریز چشم به جهان گشود و از کودکی تحت تربیت دینی و علمی پدر خود (میر اسماعیل) که از جمله علمای اهل عرفان بود، قرار گرفت. وی سپس قریب ۳۰ سال نزد میرزا حسن مصطفوی (از شاگردان سید علی قاضی) تحصیل کرد و در کنار تحصیلات حوزوی از محضر علمایی چون علامه طباطبایی، سید محمدحسن الهی طباطبایی (برادر کوچک‌تر علامه طباطبایی)، محمدتقی آملی، سید رضا بهاءالدینی، محمد تقی بهجت، علامه جعفری در علوم اسلامی و عرفان بهره برد. این خطیب برجسته، شب گذشته دار فانی را وداع گفت.
منبع: ایرنا

۱۴۰۱/۲/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...