نسخه چاپی

پادشاه عربستان از بیمارستان مرخص شد

عکس خبري -پادشاه عربستان از بيمارستان مرخص شد

منابع رسمی عربستان بامداد دوشنبه اعلام كردند كه سلمان بن عبدالعزیز پادشاه این كشور پس از انجام آزمایش پزشكی از بیمارستانی در جده مرخص شده است.

به گزارش نما، دیوان پادشاهی عربستان اعلام کرد که ملک سلمان ۸۶ ساله پس از انجاام موفقیت آمیز آزمایش پزشکی، تکمیل برنامه درمانی و دوره نقاهت، بیمارستان تخصصی ملک فیصل جده را ترک کرده است.

۱۸ اردیبهشت ماه سال جاری بود که دیوان پادشاهی عربستان اعلام کرد که بنا به تصمیم پزشکان معالج، ملک سلمان مدتی را در بیمارستان بستری خواهد شد.

بر اساس این گزارش، پزشکان بیمارستان تخصصی ملک فیصل جده بعد از ظهر ۱۸ اردیبهشت ماه بر روی پادشاه عربستان آزمایش کولونوسکپی انجام دادند که نتیجه آن رضایت بخش اعلام شده بود.

پیش‌تر برخی منابع خبری به نقل از پزشکان معالج ملک سلمان اعلام کرده بودند که وی از تشویش‌های ذهنی ناگهانی و مقطعی، عدم تمرکز، ترس و اضطراب فزاینده روزانه، عدم تعادل و عدم قدرت تصمیم گیری رنج می‌برد.

سلمان بن عبدالعزیز در ۲۰ جولای ۲۰۲۰ نیز به دلیل «التهاب کیسه صفرا» در بیمارستانی در ریاض بستری شده بود که چند روز بعد تحت عمل جراحی قرار گرفت و سپس در تاریخ ۳۰ جولای از بیمارستان مرخص شد.
منبع: ایرنا

۱۴۰۱/۲/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...