نسخه چاپی

حكم احتمالی كمیته انضباطی در خصوص بازی جنجالی پرسپولیس-تراكتور/ از نتیجه بازی تا محرومیت و جریمه مالی

عکس خبري -حکم احتمالي کميته انضباطي در خصوص بازي جنجالي پرسپوليس-تراکتور/ از نتيجه بازي تا محروميت و جريمه مالي

در پرونده بازی نیمه تمام پرسپولیس وتراكتور احتمالا امید عالیشاه محروم خواهد شد.

به گزارش نما، بازی پرسپولیس و تراکتور در حالی نیمه تمام ماند که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باید نتیجه نهایی آن را به زودی اعلام کند. اما یکی از کارشناسان حقوقی فدراسیون فوتبال می گوید حکم احتمالی به سود پرسپولیس خواهد بود.

آرش شکرریز با ابراز تاسف نسبت به اتفاقات رخ‌داده درخصوص نتیجه بازی پرسپولیس مقابل تراکتور گفت: «اول بگویم باید تاسف خورد وقتی باشگاه‌ها نام فرهنگی را یدک می‌کشند و به‌هیچ‌وجه ظرفیت فرهنگی بین تماشاگران رعایت نمی‌شود. درخصوص سوال شما، مسئولیت هواداران یک مسابقه با میزبان برگزاری بازی است. توقف این بازی به‌علت رفتار تحریک‌آمیز یا قوه قاهره نبود، منظور از قوه قاهره همان سیل و توفان و جنگ است. مشابه این اتفاق در بازی استقلال و فجر در سال۷۷ هم رخ داد، یک‌بار هم در بازی با سپاهان با یک تیم ‌دیگر رخ داد. با توجه به اتفاقات رخ‌داده و طبق ماده ۶۵ و ۸۵ نتیجه بازی ۳ بر صفر به‌سود پرسپولیس می‌شود.»

شکرریز در ادامه به حرکت عالیشاه اشاره کرد و گفت: «وقتی به طرف عالیشاه سنگ پرتاب کردند او نباید سنگ را به طرف تماشاگران پرتاب می‌کرد. رفتار او احتمالا محرومیت و جریمه خواهد ‌داشت.»

وی درخصوص میزان محرومیت احتمالی کاپیتان دوم پرسپولیس گفت: «از یک تا ۳ جلسه محرومیت به‌علاوه صدمیلیون جریمه خواهد شد، البته بستگی دارد سابقه داشته باشد یا خیر. ممکن است در رای اغماض کنند و یکی، دو جلسه از محرومیت را ببخشند.»
منبع: روزنامه فرهیختگان

۱۴۰۱/۲/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...