نسخه چاپی

مرگ موبایل‌قاپ جوان در تهران / فریادهای مالباخته بلای جان آنها شد

عکس خبري -مرگ موبايل‌قاپ جوان در تهران / فريادهاي مالباخته بلاي جان آنها شد

۲ سارق موتورسوار كه به‌صورت سریالی موبایل‌قاپی می‌كردند هنگام فرار با خودرویی تصادف كردند و یكی از آنها جانش را از دست داد.

به گزارش نما، این حادثه چند روز قبل در یکی از خیابان‌های مرکزی پایتخت رخ داد. ماجرا از این قرار بود که ۲ سارق سوار بر موتور بودند که پس از قاپیدن موبایل یکی از طعمه‌هایشان اقدام به فرار کردند. مالباخته فریاد می‌کشید و از مردم درخواست کمک می‌کرد. همین باعث شد تا سارقان دستپاچه شوند و هنگام فرار با خودرویی تصادف کنند.

این تصادف به واژگون شدن موتور منجر شد و یکی از سارقان نیز به‌شدت زخمی شده و از هوش رفت. سارق دوم با وجود اینکه آسیب دیده و در تصادف زخمی شده بود قصد فرار داشت اما در محاصره مردم گرفتار شد. دقایقی از این حادثه می‌گذشت که پلیس و اورژانس در محل حاضرشدند و مجروحان این حادثه نیز به بیمارستان انتقال یافتند.

هر۲ تحت درمان قرار گرفتند که اقدامات درمانی برای نجات یکی از آنها فایده‌ای نداشت و به کام مرگ فرو رفت. در ادامه تحقیقات مشخص شد که سارقان موتورسوار به‌صورت سریالی موبایل‌قاپی می‌کردند اما چند ثانیه پس از آخرین سرقت خود دچار حادثه شدند که مرگ یکی از سارقان را رقم زد.

متهم دیگر نیز پس از درمان به دادسرای ناحیه ۳۴تهران انتقال یافت و در بازجویی‌ها به موبایل‌قاپی‌های سریالی اقرار کرد. تحقیقات در این پرونده ادامه دارد.

منبع:رکنا

۱۴۰۱/۳/۹

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...