نسخه چاپی

تداوم جنجال بایرن با لواندوفسكی

عکس خبري -تداوم جنجال بايرن با لواندوفسکي

مدیر باشگاه بایرن مونیخ به خداحافظی ضمنی ستاره لهستانی واكنش نشان داد.

به گزارش نما، رابرت لواندوفسکی ستاره لهستانی بایرن مونیخ روز گذشته در کنفرانس خبری که تیم ملی کشورش تدارک دیده بود به صراحت از پایان کارش با بایرن صحبت کرد و قصد خود را برای تجریه جدید اعلام کرد.

ستاره لهستانی بایرن مونیخ گفت: عصر من در بایرن مونیخ تمام شد. من هیچ احتمالی نمی‌بینم که بخواهم بار دیگر در این تیم بازی کنم.

وی ادامه داد: بایرن یک باشگاه حرفه‌ای است و من معتقدم آنها به زور مرا نگاه نخواهند داشت. من نمی‌خواهم دیگر اینجا بازی کنم. یک انتقال بهترین راه حل است. امیدوارم مانع من نشوند.
در همین رابطه الیور کان سنگربان افسانه ای بایرن و مدیر کنونی باشگاه در مصاحبه با شبکه «اسپورت ۱» به این اظهارات بازیکن لهستانی واکنش نشان داد و گفت: نمی‌توانم به شما بگویم که چرا رابرت این روش را برای برقراری ارتباط با وضعیت خود انتخاب کرد. اظهارات عمومی مانند این شما را به جایی نمی رساند.

دروازه بان سابق تیم ملی آلمان افزود: رابرت باید بداند که در بایرن چه دارد، او دو بار متوالی در اینجا بهترین فوتبالیست جهان شد. بایرن از رویه لواندوفسکی بسیار ناراحت است، اگرچه در آلمان معتقدند که اگر ضمانت نامه جایگزینی امضا کنند، در نهایت تسلیم خواهند شد و با این انتقال موافقت خواهند کرد.

باشگاه بارسلونا منتظر است تا جنجال طرفین فروکش کند و این ستاره لهستانی را نیوکمپ بیاورد. لواندوفسکی یک سال دیگر با مونیخی ها قرارداد دارد ولی تصمیم به جدایی گرفته است.

منبع: فارس

۱۴۰۱/۳/۱۰

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...