نسخه چاپی

زیدان در آستانه توافق سه‌ ساله با پاریسی‌ها

عکس خبري -زيدان در آستانه توافق سه‌ ساله با پاريسي‌ها

سرمربی نامدار فرانسوی در آستانه امضای قراردادی سه‌ساله برای هدایت تیم فوتبال پاریسن‌ژرمن است.

به گزارش نما، در چند سال اخیر و پس از فروش باشگاه پاریسن‌ژرمن به مالکین قطری، این تیم هزینه زیادی در بازار نقل و انتقالات کرد و مربیان زیادی را روی نیمکت خود دیده اما هنوز به هدف بزرگ این باشگاه یعنی فتح لیگ قهرمانان، نرسیده است.

در فصل گذشته هم «مائوریسیو پوچتینو» با وجود در اختیار داشتن جمعی از بهترین بازیکنان فوتبال جهان نتوانست PSG را به قهرمانی اروپا برساند. بنابراین مدیران باشگاه پس از آنکه توانستند «کیلیان امباپه» را از رفتن به رئال مادرید منصرف کنند، به دنبال ساختن تیمی بهتر از همیشه هستند.

بخش مهمی از برنامه باشگاه برای فصل جدید انتخاب یک سرمربی بزرگ است که پاریس را به نخستین قهرمانی خود در اروپا برساند. «زین‌الدین زیدان» که پیش از این در سه فصل پیاپی رئال مادرید را قهرمان اروپا کرده بود گزینه اصلی مالکین قطری باشگاه پاریسن‌ژرمن برای این کار است.

سایت الموندو دپورتیوو خبر داده که زیدان و باشگاه فرانسوی به توافقی سه‌ساله دست یافته‌اند اما به دلایلی که مشخص نیست، این توافق و قرارداد تا پایان ماه ژوئن یعنی کمتر از ۲۰ روز دیگر به صورت رسمی اعلام نمی‌شود.

گزارش‌هایی در رسانه‌ها منتشر شده مبنی براینکه زیدان در روزهای اخیر به قطر سفر کرده بود تا با مالک پاریسن‌ژرمن مذاکره کند. البته مدیر برنامه‌های او هرگونه توافق را تکذیب کرده است.

یکی دیگر از گمانه‌زنی‌ها درباره آینده زیدان این است که او پس از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر هدایت تیم ملی کشورش را برعهده بگیرد. اما «امانوئل مکرون» رییس جمهوری فرانسه در روزهای اخیر درباره حضور زیدان روی نیمکت پاریس ابراز تمایل کرده بود. مکرون پیش از این درباره ماندن امباپه در این تیم هم حرف زده بود که بعدها خود این بازیکن گفت حرف‌های رییس جمهوری در تصمیمش برای تمدید قرارداد تاثیر مثبت گذاشته است.

در صورت نهایی‌شدن این توافق، زیدان به تنها سرمربی تاریخ تبدیل می‌شود که در دوران کاری خود «کریستیانو رونالدو» و «لیونل مسی» را هدایت کرده است.

منبع: ایرنا

۱۴۰۱/۳/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...