نسخه چاپی

جرایم خشن در پایتخت كاهشی است/ فیلم‌های سارقان را به پلیس بدهید

عکس خبري -جرايم خشن در پايتخت کاهشي است/ فيلم‌هاي سارقان را به پليس بدهيد

فرمانده انتظامی تهران بزرگ ضمن اعلام اینكه افراد به جای انتشار فیلم سارقان در فضای مجازی، این فیلم ها را به پلیس تحویل دهند، گفت: جرایم خشن در پایتخت آمار كاهشی دارد.

به گزارش نما، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا جرایم خشن (جرایم مربوط به قتل و سرقت مسلحانه) افزایشی است، گفت: باید عرض کنم که جرایم خشن، جرایم مسلحانه و جرایم مهم در پایتخت نه تنها آمار افزایشی ندارد بلکه آمارش رو به کاهش هم است.

وی با اشاره به فیلم‌های لحظه درگیری و یا فیلم سارقانی که در فضای مجازی منتشر می‌شود، گفت: از مردم خواهش می‌کنم این فیلم‌ها را در فضای مجازی منتشر نکنند چراکه انتشار این فیلم‌ها مصداق تشویش اذهان عمومی است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: اینکه افراد از یک درگیری فیلم تهیه کنند ایرادی ندارد اما انتشارش در فضای مجازی کار اشتباهی است و بهتر است که این فیلم‌ها را به پلیس تخصصی مرتبط با آن جرم تحویل بدهند.

سردار رحیمی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه افراد این فیلم‌ها را با هدف شناسایی سارق در فضای مجازی منتشر می‌کنند، گفت: مردم که نمی‌توانند سارق را پیدا و دستگیر کنند، بهتر است قبل از اینکه فیلم‌ها پخش شود به پلیس داده شود تا حتی دستگیری آن سارق با سرعت بیشتری انجام شود.
منبع: مهر

۱۴۰۱/۳/۲۹

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...