نسخه چاپی

موسوی: پین بهترین گزینه برای سرمربیگری استقلال است/ هواداران آرامش خود را حفظ كنند

عکس خبري -موسوي: پين بهترين گزينه براي سرمربيگري استقلال است/ هواداران آرامش خود را حفظ کنند

مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: اگر جای مدیران باشگاه بودم مربی ایتالیایی فصل گذشته آبی‌پوشان را به عنوان سرمربی انتخاب می‌كردم.

به گزارش نما، علی موسوی، درباره نگرانی هواداران استقلال از عدم انتخاب سرمربی جدید آبی‌پوشان اظهار داشت: فرهاد مجیدی از استقلال رفت و مدیران باشگاه به یکباره به فکر سرمربی جدید افتادند. آنها کسی را می‌خواهند که قهرمانی فصل گذشته با او ادامه‌ داشته باشد، بنابراین به این زودی نمی‌توانند مربی انتخاب کنند. همه اینها نیاز به زمان دارد و مصطفی آجورلو در آرامش می‌خواهد این کار را انجام دهد. مربی خوبی به استقلال بیاید بهتر از این است که با عجله یک نفر انتخاب شود و سپس از انتخاب او در میانه فصل پشیمان شوند.
وی اضافه کرد: هواداران استقلال نگران هستند اما باید آرامش خود را حفظ کنند تا مربی خوب انتخاب شود. باید مربی‌ای انتخاب شود که به سیستم استقلال بخورد. استقلال از نظر کار گروهی تیم خوبی دارد و هر مربی بیاید می‌تواند این تیم را جمع و جور کند.

مهاجم پیشین استقلال خاطرنشان کرد: اگر گابریله پین در استقلال بماند، بهتر است چون این تیم را می‌شناسد. اگر من تصمیم‌گیرنده بودم پین را سرمربی استقلال می‌کردم. او با توجه به روزمه‌ای که دارد و با مربیان طراز اولی که کار کرده، از همه مربیان داخل ایران سَرتر است. کوتاه‌ترین و بهترین راه برای انتخاب سرمربی استقلال، پین است و او می‌تواند این تیم را دوباره قهرمان کند.
منبع: تسنیم

۱۴۰۱/۳/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...