نسخه چاپی

اصرار سایت انگلیسی زبان به خرید ستاره كشورمان/ زوج طارمی-رونالدو در منچستریونایتد؟

عکس خبري -اصرار سايت انگليسي زبان به خريد ستاره کشورمان/ زوج طارمي-رونالدو در منچستريونايتد؟

سایت انگلیسی در گزارشی از اهمیت خرید طارمی برای منچستریونایتد صحبت كرد.

به گزارش نما،‌ سایت انگلیسی زبان breakingthelines به منچستریونایتد ۸ بازیکن را پیشنهاد داد که در تابستان جاری خریداری کند. یکی از آن بازیکنان مهدی طارمی، ستاره کشورمان است.

این رسانه در خصوص مهاجم پورتو نوشت: او فوتبالش در اروپا را خیلی دیر آغاز کرد. در سال ۲۰۲۰ با مبلغ اندک ۴.۵ میلیون یورو به پورتو رسید. حضور مثبت و به شدت عطش گلزنی داشت. استعداد تکنیکی به او کمک کرد تا در پست‌های مختلف در پورتو ۴۸ بازی انجام دهد و آمار ۲۶ گل و ۱۷ پاس گل را به ثبت رساند.

breakingthelines ادامه داد: اگر رونالدو یک فصل دیگر در منچستریونایتد بماند، طارمی می‌تواند به عنوان مهاجم دوم خود را ثابت کند. او در این پست در پورتو خودش را نشان داده و توانست در این فصل ۱۴ گل و ۱۴ پاس گل در ۲۹ بازی به ثبت رساند.

این رسانه انگلیسی در انتها نیز به تمجید از ستاره کشورمان پرداخت و نوشت: او قدرت این را دارد که خیلی خوب به عمق خط دفاع بزند و فضای خوبی برای پاس گرفتن بسازد. او خیلی خوب می‌تواند نقش مهاجم دوم را بازی کند. طارمی ۲۹ ساله است و تا سال ۲۰۲۴ با پورتو قرارداد دارد.او می‌تواند یک گزینه مناسب برای یونایتد در پنجره نقل و انتقالاتی باشد.

این سایت از بازیکنانی دیگر مثل ابراهیم سانگار، اسماعیل بن ناصر، مارکوس پدرسن، یورین تیمبر، کریستوفر انکونکو، عثمان دمبله، فرانکی دی یونگ، محمد سیماکان و لوئیز سینیسترا به عنوان گزینه‌های دیگر خرید منچستریونایتد نام برد.

نکته جالب این است که سایت breakingthelines دوباره این خبر خود را بازنشر کرد تا در میان پنجره نقل و انتقالات به شیاطین سرخ هشدار دهد که از سایر رقبا عقب نماند.
منبع: فارس

۱۴۰۱/۳/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...