نسخه چاپی

نقش اربعین در بیان مظلومیت فلسطین

نقش اربعين در بيان مظلوميت فلسطين

سفیران باید این بینش و آگاهی را به مردم جهان و ملت آزادی‌خواه بدهند كه در برابر رژیم ددمنش، نژادپرست و جلاد صهیونیست همه جهانیان باید قیام كنند در غیر این صورت این رژیم جعلی می‌تواند امنیت جهانی و امنیت ملت‌ها را در واقع به خطر بیندازد و دچار مشكل كند.

حمیدرضا ترقی- اربعین قدرت نرم شیعه است که امروز به یک توانمندی جهانی تبدیل شده و توجه بسیاری از ملت‌های جهان را به خود جلب کرده است.

با حضور جمعیت میلیونی در این مراسم سفیرانی تربیت می‌شوند و آموزش می‌بینند که می‌توانند ندای مظلومیت فلسطین را در کشورهای خودشان منتقل کنند.

اربعین، ظرفیت بسیار عظیمی است که امروز در اختیار شیعیان، حامیان، طرفداران و علاقه‌مندان به امام حسین (ع) قرار گرفته است.

طبیعتاً اگر بعضی دستگاه‌ها مثل مجمع جهانی اهل بیت (ع) برنامه‌ریزی‌کرده و بتوانند سفیران بانفوذی را در بین شرکت‌کنندگان در مراسم اربعین در جلسات و برنامه‌های تبیینی آماده کنند و آموزش بدهند، می‌توانند در بازگشت از سفر اربعین به کشورهای خودشان می‌توانند نقش بسیار مؤثری را در بیان مظلومیت فلسطین و تحریک وظایف و مسئولیت‌های مسلمانان در سطح جهان داشته باشند.

سفیران باید این بینش و آگاهی را به مردم جهان و ملت آزادی‌خواه بدهند که در برابر رژیم ددمنش، نژادپرست و جلاد صهیونیست همه جهانیان باید قیام کنند در غیر این صورت این رژیم جعلی می‌تواند امنیت جهانی و امنیت ملت‌ها را در واقع به خطر بیندازد و دچار مشکل کند.

همان‌طور که امروز مردم شاهد هستند این رژیم به هیچ قانون، مقررات و به هیچ تصمیم جهانی پایبند نیست طبیعتاً مثل حیوان درنده‌ای است که رها شده و باید با همکاری همه ملت‌ها و سازمان‌های بین‌المللی مقابل ددمنشی او را بگیرند.

منبع: مرصاد


۱۴۰۳/۶/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 
چگونه راوي دقيقي براي انقلاب باشيم