نسخه چاپی

ساخت خود ترمیم!/ نقطه عطف پسا نصرالله

ساخت خود ترميم!/ نقطه عطف پسا نصرالله

ضربات حزب‌الله به پیكر پوسیده امنیتی ،نظامی و سیاسی دشمن صهیونیستی نشان داد سازمان حزب‌الله یك ساخت سلولی و خودترمیم دارد.

محمدكاظم انبارلويي - امام خامنه‌اي در پيام كوتاه خود درباره تحولات منطقه روي ساخت مستحكم سازمان مقاومت، به‌ويژه حزب‌الله تأكيد كردند و فرمودند : «سرنوشت جنگ را نيروي مقاومت و در رأس آن حزب‌الله رقم مي‌زند

حزب‌الله طي هفته‌هاي اخير ضرباتي را از دشمن دريافت كرد. ماشين تبليغاتي دشمن روي اين ضربات متمركز شد و از اين حملات وحشيانه به‌عنوان ضربه‌ا‌ي به «شناخت» و «ذهن» مخاطبان خود استفاده كرد. اما ضربات مهلكي كه از حزب‌الله در تل‌آويو ، حيفا ، قدس و مجموعه‌اي از شهرك‌هاي شمال سرزمين‌هاي اشغالي دريافت كرد ، او را در اين جنگ شناختي ناكام گذاشت.

ضربات حزب‌الله به پيكر پوسيده امنيتي ،نظامي و سياسي دشمن صهيونيستي نشان داد سازمان حزب‌الله يك ساخت سلولي و خودترميم دارد.

نه‌تنها حزب‌الله بلكه پيكره عظيم جبهه مقاومت كه ظهور قدرتمند خود را روز‌به‌روز در غرب آسيا مي‌گستراند يك ساخت خود ترميم دارد.

سند اين ادعا را مي‌توان در كارنامه يك سال نبرد مستمر، پويا، قدرتمند رزمندگان حماس و جهاد اسلامي در جريان طوفان‌الاقصي ديد. رژيم صهيونيستي يك سال است با ارتكاب جنايت جنگي و کشتارجمعی خانه‌هاي مردم را ويران؛ بيمارستان‌ها و مدارس ، مساجد و كليساها را تخريب كرده و بيش از 40 هزار نفر از مردم بي‌گناه غزه را قتل‌عام كرده اما نبض مقاومت در غزه و كرانه غربي رود اردن منظم مي‌زند.

هواپيماهاي رژيم صهيونيستي از جنوب تا شمال و از شمال تا جنوب غزه را بارها با بمب‌هاي سنگرشكن اهدايي آمريكا شخم زدند. اما هنوز موشك‌پراني از غزه به سرزمين‌هاي اشغالي متوقف نشده است.

ارتش اشغالگران در غزه هر روز تلفات مي‌دهد. اسراي اسرائيلي همچنان در چنگ حماس هستند.

يمن تجارت دريايي رژيم را تعطيل و تل‌آويو را زير چكش موشك‌هاي بالستيك خود گرفته است. حزب‌الله و مقاومت عراق در طول يك سال گذشته حتي يك لحظه نگذاشتند درب پناهگاه‌ها در سرزمين‌هاي اشغالي بسته بماند. آوارگان شمال اسرائيل يك سال است در هتل‌ها اقامت مي‌كنند به اميد اين‌كه به شهرك‌ها برگردند. در حيفا ، تل‌آويو ، قدس و ديگر مناطق اشغالي وضع همین‌طور است. رژيم صهيونيستي هيچ‌گاه طي 70 سال گذشته حيات ننگين خود این‌طور مضطرب در وضعيت فوق‌العاده به سر نبرده است.

غرور نظامي،امنيتي و سياسي رژيم صهيونيستي شكسته شده است.

هیچ‌چیز جز پذيرش شكست، آن را ترميم نمي‌كند.

زندگي در مناطق اشغالي كه روزانه ده‌ها موشك جيره جنگي فرود آمده در محل‌هاي نظامي و خانه‌ها و كوچه‌ها دارد با مذاق صهيونيست‌ها سازگار نيست.

نتانياهو به سازمان ملل رفت نمايندگان ملت‌ها در اين سازمان او را هو كردند و به‌عنوان اعتراض سالن سخنراني را ترك كردند. او آمده بود بگويد : «براي بقاي خود به هر قيمت مي‌جنگيم. آتش‌بس را بپذيريم نابود شديم

امروز ذوالفقار علي در دست جبهه مقاومت است. ما در وسط معركه يك دفاع مقدس هستيم دستاوردهاي اين نبرد تا همين حالا شگفت‌انگيز و بهت‌آور است.

اسرائيل غاصب از اين معركه جان سالم به در نمي‌برد.

شهادت مجاهد كبير سيدحسن نصرالله يك نقطه عطف در تاريخ مبارزات عليه اشغالگران خواهد بود. او طي 30 سال مجاهده مستمر، يك راه و يك مكتب را در ستيز با امپرياليسم و صهيونيسم در جهان پايه‌گذاري كرد، تا ابد اين راه و نام او زنده است.

او يك عالم بافضيلت ديني و يك مرجع تقليد امر مبارزه با استبداد و استكبار جهاني است. تاكتيك‌ها و راهبردهاي او در اين 30 سال در مجموعه‌اي به نام «رساله عمليه مقاومت» در ذهن و قلب رزمندگان جبهه مقاومت ثبت و ضبط شده است. او «علم مبارزه» با امپریالیسم جهانی را به مردم تحت ستم منطقه و جهان آموخت.

روح بزرگ او همانند همرزم شهيدش حاج قاسم سليماني در باطن جنگ و ملكوت نبرد با متجاوزان و اشرار جهاني پرچم‌داري مي‌كند.

بزرگ‌ترین اشتباه دشمن اين است كه مجاهدان راه خدا را به اين ايستگاه شهادت كه آرزوي قلبي و هميشگي آنان است مي‌رساند. ايستگاه شهادت ، تله جنگ رزمندگان اسلام براي دشمن است. رژيم صهيونيستي يك سال است در اين «تله» گرفتار آمده است . آمريكا و اسرائيل نمي‌توانند در جنگي پيروز شوند كه منطق رزمندگان آن جنگيدن تا آخرين نفر ، تا آخرين فشنگ و آخرين نفس باشد. راز ساخت خودترميم سازمان نظامي جبهه مقاومت همين منطق است.

ژنرال‌هاي آمريكايي در اتاق جنگ پنتاگون اين را فهميده‌اند دستور عقب‌نشيني داده‌اند اما سياستمداران خون‌خوار کاخ سفید نمي‌خواهند اين واقعيت را بپذيرند. چون آمریکا دارد میدان را فرماندهی می‌کند. مظلومان جهان امروز به دنیای بدون سلطه و نقطه عطف پسا نصرالله می‌اندیشند.

۱۴۰۳/۷/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...