نسخه چاپی

پرافتخارترین رشته ورزش آذربایجان شرقی

رشته شیرجه ركورد ها و اتفاقات تاریخی و ماندگاری را برای تبریز رقم زده است و این نشان از استعدادهای بالقوه ای دارد كه با اندكی سرمایه گذاری می شود به نتایج درخشانی دست یافت.

به گزارش نما، رئیس هیئت شنا،شیرجه و واترپلو آذربایجان شرقیبه استعداد بالقوه استان آذربایجان شرقی در رشته های شنا اشاره کرد و گفت: یکی از بزرگترین عوامل موفقیت این رشته فنی و تکنیکی حضور مربی صاحب نامی چون محمدرضا شکول است. وی که سالهای نه چندان دور بعنوان مربی در رشته ژیمناستیک در تبریز و ایران شناخته شده است و حتی در مقاطعی سکان سرمربیگری تیم ملی را بدست گرفته توانسته است با تلفیق دو رشته شنا و ژیمناستیک انقلابی در رشته شیرجه تبریز و کشور ایجاد نماید.
سید جواد مرتضوی ادامه داد: این مربی کار کشته توانسته است بیش از 100 قهرمانی و عنوان تیمی بین المللی ، کشوری، المپیاد، لیگ برتر، آموزشگاهی را به استان و کشورمان به ارمغان آورد.
وی افزود: رشته شیرجه رکورد ها و اتفاقات تاریخی و ماندگاری را برای تبریز رقم زده است و این نشان از استعدادهای بالقوه ای دارد که با اندکی سرمایه گذاری می شود به نتایج درخشانی دست یافت.
مرتضوی تاکید کرد: تجهیزات شیرجه باید در دسترس کلیه ورزشکاران قرار داشته باشد تا آنها بتوانند تمرین کنند و آمادگی لازم را با آن وسایل بدست آورند به همین دلیل نیاز است که در نقاط مختلف شهر و استان تجهیزات و استخر های مناسب برای این رشته ورزش مهیا گردد.

۱۳۹۱/۱۰/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...