نسخه چاپی

علت مطرح شدن "انتخابات‌آزاد" از دید فلاحیان

وزیر اسبق اطلاعات می گوید: شكست خوردگان انتخابات با طرح «انتخابات آزاد» دنبال چانه زنی برای كسب حداقل امتیاز هستند اما باید بدانند كه نظام زیربار حرف آنها نمی رود.

به گزارش نما، حجت‌الاسلام علی فلاحیان در گفت‌وگو با فارس، درباره طرح «انتخابات آزاد» از سوی برخی جریانات و افراد، اظهار داشت: بدیهی است که در هر انتخاباتی، طرف شکست خورده چنین مسائلی را مطرح می کند.

وی افزود: کسانی که درباره آزادی و شفاف بودن انتخابات صحبت می کنند، می خواهند بگویند که ادعایشان درباره تقلب در انتخابات و زیر سؤال بردن نظام و حرکتشان برای کشاندن مردم به خیابان‌ها درست بود.

فلاحیان چنین افرادی را «فتنه‌گر» خواند و خاطرنشان کرد که مردم در «9 دی» به فتنه‌گران جواب داده و آنها را به حاشیه رانده‌اند.

وزیر اطلاعات دولت سازندگی گفت: بدون تردید هر انتخاباتی دارای اشکالات و مشکلاتی است و در همه دنیا هم اینطور است اما این به معنای آن نیست که انتخابات آزاد نبوده یا بی اعتبار بوده است.

وی افزود: در حال حاضر مجلس با همکاری دست‌اندرکاران انتخابات در حال اصلاح قانون انتخابات است ولی اشکالات موجود در حدی نیست که در نتیجه انتخابات تأثیر داشته باشد.

حجت‌الاسلام فلاحیان اضافه کرد: نقشه شکست خوردگان سیاسی اینست که برای فرار از مرگ سیاسی «انتخابات آزاد» را مطرح کنند و با چانه زنی به حداقل امتیاز و کف خواسته‌هایشان برسند.

وی بر همین اساس به متولیان انتخابات متذکر شد که بیش از پیش هوشیار باشند و بهانه را از فتنه‌گران بگیرند تا شاهد حضور مجدد آنها در صحنه و تکرار حوادث گذشته نباشیم.

وزیر اسبق اطلاعات گفت: ممکن است کسانی ندانسته حرف‌های فتنه‌گران را تکرار کرده و از «انتخابات آزاد» سخن بگویند اما باید آنها را از نتیجه حرف‌شان آگاه کنیم.

فلاحیان افزود: کسانی که می خواهند وارد عرصه انتخابات شوند، باید هماهنگ با نظام و مردم باشند و قواعد بازی را رعایت کنند و از فتنه‌گران و حامیان خارجی آنها تبری جویند.

وی در پایان تصریح کرد: اگر افرادی تصور می کنند هر طور دلشان می خواهد می توانند وارد عرصه انتخابات شوند و دنبال دخالت ضد انقلاب و خارجی ها هستند، بدانند که به جایی نخواهند رسید و نظام زیر بار حرف آنها نخواهد رفت.

۱۳۹۱/۱۰/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...