نسخه چاپی

آغاز بررسی بودجه در مجموعه هیئت دولت

عکس خبري -آغاز بررسي بودجه در مجموعه هيئت دولت

یك منبع آگاه از آغاز بررسی بودجه در مجموعه هیئت دولت و تعیین متغیرهای اصلی همانند قیمت نفت و دلار خبر داد.

به گزارش نما به نقل از فارس، یک منبع آگاه با اشاره به بررسی روند بودجه در مجموعه معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور گفت: خوشبختانه بررسی و تدوین بودجه در این معاونت به پایان رسیده و بررسی نهایی آن در مجموعه هیئت دولت آغاز شده است.

وی افزود: طی جلسات گذشته مباحث خوبی در مجموعه هیئت دولت برای تدوین بودجه سال ۹۲ آغاز شده است و امیدواریم که این روند هر چه زودتر به پایان برسد.

این منبع آگاه با اشاره به ویژگی های بودجه سال جاری تصریح کرد: امسال تلاش شده است تا حداقل اتکای ممکن را به نفت داشته باشیم و از همین رو تلاش شده تا در سال جاری منابع دیگر در بحث بودجه گنجانده شود.

وی در خصوص تعیین میزان قیمت دلار و نفت در بودجه گفت: معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری پیشنهاداتی را دراین خصوص در لایحه گنجانده است که در هیئت دولت بررسی شد اما با توجه به اتکای بودجه سال ۹۲ به نفت این متغیرها از ارزش چندانی برخوردار نیستند.

این منبع آگاه در مورد زمان پایان بودجه در مجموعه هیئت دولت گفت: با توجه به کار صورت گرفته بررسی بودجه و تصویب نهایی و ارسال آن به مجلس رو به پایان است.



طبق آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی لایحه بودجه سال ۹۲ از طرف دولت باید تا ۱۵ آذرماه برای تصویب به مجلس فرستاده می شد.

۱۳۹۱/۱۰/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...