نسخه چاپی

اعتراف خاتمی به نبود تقلب در انتخابات

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینكه در بین سران فتنه جرم خاتمی بیش از جرم موسوی و كروبی است، افزود: موسوی و كروبی در جهل مركب بودند.

به گزارش نما، حجت‌الاسلام سیدمحمود نبویان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، اظهار داشت: در جریان انتخابات ریاست جمهوری گذشته ما 46 هزار صندوق برای رای‌گیری داشتیم که در بین این تعداد صندوق، آقای موسوی در بیش از 40 هزار صندوق نماینده داشت.

وی با بیان اینکه ما فرض می‌کنیم به قول آقای موسوی تقلب گسترده صورت گرفته باشد، افزود: ما حداقل 12 ساعت رای گیری داشتیم؛ اگر واقعا در صندوق‌ها تقلب شده بود بیش از 40 هزار نفری که نماینده آقای موسوی پای صندوق‌های رای بودند، اگر هر ساعت یک صفحه گزارش از تقلب می‌نوشتند آقای موسوی باید 480 هزار صفحه موارد تقلب را ارائه می‌داد که البته موارد ارائه شده از سوی کروبی و نفر سوم را هم کنار می‌گذاریم. یعنی در کل باید بیش از 500 هزار صفحه درباره تقلب در انتخابات سند ارائه می‌شد.

نبویان با بیان اینکه به اعتقاد من خاتمی از سران فتنه است، اظهار داشت: من با یکی از نزدیکان خاتمی که از سران اصلاحات است، صحبت می‌کردم و وی می‌گفت شنبه بعد از رای‌گیری در انتخابات خاتمی به موسوی مراجعه کرد و به او گفت که چرا می‌گویی تقلب شده؟ من رئیس جمهور بودم و می‌دانم تقلب معنایی ندارد.

وی با بیان اینکه خود اصلاح طلبان می‌دانستند تقلبی صورت نگرفته است، ادامه داد: به اعتقاد من در بین سران فتنه جرم خاتمی بیش از جرم موسوی و کروبی است چرا که موسوی و کروبی باورشان این بود که تقلب شده و در جهل مرکب بودند، ولی خاتمی که می‌دانست تقلب نشده چرا به میدان آمد.

نبویان اظهار داشت: در جریان فتنه ما بیش از 30 کشته دادیم و سران فتنه باید پاسخگوی این خون‌ها باشند.

وی ادامه داد: هنوز می‌بینیم که خاتمی از زندانیان دفاع می‌کند، در حالی که خاتمی می‌دانست که در انتخابات تقلبی صورت نگرفته است.

۱۳۹۱/۱۰/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...