نسخه چاپی

نشست مشترك كمیسیون‌ها با احمدی‌نژاد

عضو هیأت‌رئیسه مجلس گفت: نشست هفته جاری به دلیل عدم هماهنگی با مجلس و سفر رئیس مجلس به سودان لغو شد و چنانچه در بهمن‌ماه نشست مشتركی میان دو قوه برگزار شود به جای نشست این هفته خواهد بود.

به گزارش نما، حسین سبحانی‌نیا در گفت‌وگو با فارس گفت: نشست مشترک مجلس و دولت که بنا بود سه‌شنبه این هفته به دعوت قوه مجریه برگزار شود به دلایل مختلف و از جمله سفر رئیس مجلس به سودان برگزار نمی‌شود.

وی ادامه داد: از این گذشته در ادامه نشست‌های مشترک دولت و مجلس که یک بار در نهاد ریاست‌جمهوری و یک مرتبه در مجلس برگزار می‌شود این بار باید در مجلس برگزار شود و از سوی دیگر به منظور برگزاری این نشست هیچ توافقی میان مجلس و دولت صورت نگرفته و دولت یک‌طرفه اقدام به برگزاری این نشست کرده است و به همین دلایل نشست این هفته مجلس و دولت برگزار نمی‌شود.

نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: تاکنون تاریخ دقیقی برای نشست آتی مجلس و دولت مشخص نشده اما چنان‌چه نشستی در بهمن‌ماه برگزار شود در مجلس و در راستای نشست‌های مشترک دو قوه و به جای نشست سه‌شنبه هفته جاری خواهد بود.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس اظهار داشت: نشست‌های مشترکی میان مجمع نمایندگان استان‌ها و رئیس‌جمهور با دعوت دولت برگزار شده و نشست‌های مشترک کمیسیون‌های تخصصی مجلس مانند کمیسیون اقتصادی، کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات و کشاورزی با رئیس‌جمهور پیرامون مسائل اقتصادی نیز برگزار می‌شود.

۱۳۹۱/۱۰/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...