نسخه چاپی

تظاهرات حامیان اسد در فرانسه و لبنان

عکس خبري -تظاهرات حاميان اسد در فرانسه و لبنان

جمعی از شهروندان و دانشجویان سوری مقیم در لبنان و فرانسه با برگزاری تظاهراتی حمایت خود را از بشار اسد در رویارویی با توطئه‌های كشورهای خارجی علیه سوریه اعلام كردند.

به گزارش نما،ایسنا به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، جمعی از دانشجویان سوری و شهروندان سوری مقیم فرانسه با برگزاری تظاهراتی در پاریس حمایت خود را از سوریه در رویارویی با جنگ روانی و توطئه‌های کشورهای غربی و برخی کشورهای منطقه علیه کشورشان اعلام کردند.

شرکت کنندگان در این تظاهرات که در مقابل مرکز فرهنگی سوریه در پاریس برگزار شد، با حمل پرچم‌های سوریه و روشن کردن شمع برای قربانیان نظامی و غیر نظامی در سوریه، جنایت‌های گروه‌های تروریستی مسلح را که از سوی کشورهای غربی، عربی و منطقه‌ای حمایت می‌شوند، به شدت محکوم کردند.

همچنین شرکت کنندگان با محکوم کردن سیاست‌های دوگانه فرانسه در خصوص بحران سوریه، اعلام کردند که از ارتش سوریه در عمل به وظایفش در قبال حمایت از شهروندان سوری در برابر حملات تروریستی حمایت می‌کنند.

در لبنان نیز جمعی از شهروندان سوری با تجمع در شهر گردشگری "صور" ضمن اعلام همبستگی با ملت، ارتش و رهبران سوریه تاکید کردند، سوریه هدف توطئه و جنگ گروه‌های تروریستی مسلحی است که از سوی قطر، عربستان، ترکیه و آمریکا حمایت می‌شوند.

شرکت کنندگان با حمل تصاویر برخی از قربانیان و نیز چهره‌های ملی سوریه از جمله بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه حمایت خود را از آنها اعلام کردند.

در این تظاهرات شرکت کنندگان با حمل پرچم سوریه و روشن کردن شمع برای قربانیان دانشگاه حلب و سایر شهرهای سوریه اعلام کردند: در نهایت سوریه بر تروریستی که جز خونریزی‌ چیزی نمی‌شناسد، پیروز خواهد شد.

۱۳۹۱/۱۱/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...