نسخه چاپی

فتنه 88 تكرار نمی‌شود/ 91 امن‌ترین سال

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: فتنه‌ای كه یك بار با همدستی ایادی دشمن در داخل كشور راه‌اندازی شد با هوشیاری مردم و مسئولان دیگر تكرار نمی‌شود.

به گزارش نما به نقل از فارس، سردار اسماعیل احمدی‌مقدم صبح امروز در صبحگاه فرماندهی انتظامی استان بوشهر که با حضور استاندار و اعضای شورای تامین برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی گرچه ده‌ها هزار شهید تقدیم کرد ولی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی ثمره آن بود که استقلال نخستین و مهم‌ترین دستاورد آن است.


وی گفت: علیرغم توطئه‌ها و ترفندهای گوناگون و فراز و نشیب‌ها برای مخدوش کردن استقلال نظام، اما ایران اسلامی در همه بخش‌ها موفق است.


وی تصریح کرد: آزادی در نظام جمهوری اسلامی به معنی آزادی حیوانی و شهوانی نیست بلکه در راستای رشد کمال است و جمهوریت و اسلامیت به عنوان یک اصل واحد در انقلاب مطرح است.


سال 91 امن‌ترین سال تاریخ ایران بوده است


فرمانده نیروی انتظامی اضافه کرد: در آستانه انتخابات، دشمن با اعمال فشارهای اقتصادی علیه ایران درصدد مخدوش کردن امنیت است این در حالی است که امسال ایران اسلامی امن‌ترین سال تاریخ کشور را پشت سر گذاشته است.


وی با اشاره به اینکه امسال در تمام مولفه‌های امنیتی از جمله تجاوز به عنف، مواد مخدر، سرقت مسلحانه، قتل، گروگان گیری و آدم ربایی شاخص‌ها نسبت به گذشته مثبت و روبه بهبود بوده است، بیان کرد: هم اینک هیچ نقطه ناامنی در کشور وجود ندارد و امنیت برای سرمایه گذاری در تمام نقاط کشور برقرار است.


احمدی مقدم ایجاد نا امنی در کشور یکی از ترفندهای دشمنان در آستانه انتخابات دانست و تصریح کرد: به کوری چشم دشمنان که برای ایجاد ناامنی در آستانه انتخابات تلاش می‌کنند با هوشیاری مسئولان، نیروهای امنیتی و مسلح، نهادهای مسئول و مردم راه به جایی نخواهند برد و انتخابات در فضای امن برگزار می‌شود.


فتنه 88 تکرار نمی‌شود


فرمانده نیروی انتظامی افزود: فتنه‌ای که یک بار با همدستی ایادی دشمن در داخل کشور راه‌اندازی شد با هوشیاری مردم و مسئولان دیگر تکرار نمی‌شود.


احمدی‌مقدم اظهار کرد: همین که نظام فتنه‌گران را مجازات نکرده باید شاکر باشند و نباید فضایی ایجاد شود که این افراد طلبکارانه وارد عرصه شوند و فتنه دیگری را رقم بزنند.


وی استان بوشهر را یکی از کم جرم‌ترین استان‌های کشور دانست و افزود: هم اینک براساس شاخص‌های موجود با وجود مرزی بودن، نوار ساحلی و حجم بالای سرمایه‌گذاری روزانه کمتر از 10 فقره سرقت در استان بوشهر به وقوع می‌پیوندد که 90درصد آنها نیز کشف می‌شود.

۱۳۹۱/۱۱/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...