نسخه چاپی

خاتمی: دهه فجر، دهه نابودی دشمنان ایران است

عکس خبري -خاتمي: دهه فجر، دهه نابودي دشمنان ايران است

یك عضو مجلس خبرگان با اشاره به این‌كه «دهه فجر، دهه نابودی دشمنان كشور است» گفت: رژیم پهلوی ماموریت داشت با دین، اخلاق و استقلال مردم مبارزه كند.

به گزارش نمابه نقل از ایسنا، آیت‌الله احمد خاتمی در مراسمی که صبح روز پنجشنبه در حرم مطهر امام(ره) برگزار شد، اظهار کرد: دهه فجر را به این دلیل گرامی می‌داریم که دهه بیعت با ولایت است، دهه فجر اوج ولایتمداری مردم ایران است.

وی در ادامه با بیان این‌که «دهه فجر را باید عید ملی خود حساب کنیم» تصریح کرد: دهه فجر، دهه حاکمیت دین و دهه حکومت دین بر سرزمین ماست؛ خداوند در دهه فجر کفار را زمین زد و کلمه الله را برافراشت.

وی با بیان این‌که «در 34 سال گذشته دشمن مدام در حال توطئه بوده است» تصریح کرد: دشمن به دنبال این است که در منطقه دین حاکم نباشد اما شما مردم ایران تا زمانی که امام زمان (عج) ظهور کند پرچم دین را در این کشور نگه دارید.

امام جمعه موقت تهران افزود: دهه فجر، دهه حاکمیت مردم بر سرنوشت خویش است تا نسل‌های دوم و سوم انقلاب بدانند طی سالیان گذشته مردم کمترین نقشی در حکومت نداشتند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این‌که «دهه فجر،‌ دهه استقلال کشور است»، خاطرنشان کرد: نباید بیگانگان کمتریی سلطه‌ای بر کشورهای اسلامی داشته باشند. در 57 سال سلطنت پهلوی، حکومت ایران کاملا در اختیار آمریکایی‌ها بود.

وی با بیان این‌که «دهه فجر،‌ دهه بصیرت مردم است» اظهار کرد: بصیرت به معنای به موقع وارد میدان شدن است. در طول مبارزات دوران انقلاب ممکن بود تمام تلاش‌ها به شکست بینجامد اما مردم موقع‌شناس بودند و فهمیدند چه موقع باید وارد میدان شوند.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به این‌که «دهه فجر، دهه دفع توطئه‌های دشمن بود» تصریح کرد: فراموش نکنید که توطئه‌های زیادی علیه شما چیده بود اما خدا قدرت خود را به نمایش گذاشت و هرگاه شما با خدا باشید خدا با شماست.

وی همچنین با بیان این‌که «دهه فجر، دهه ذلت استکبار است» اظهار کرد: آمریکا، فرانسه، شوروی و چین به هر قیمتی حاضر بودند شاه را نگه دارند اما در دهه فجر پوزه آن‌ها به خاک مالیده شد.

وی گرم نگهداشتن تنور دین در جامعه، ولایتمداری عملی و حضور در همه صحنه‌ها مخصوصا راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات ریاست‌جمهوری آینده را تضمین‌کننده انقلاب دانست.

خاتمی گفت: امروزه خبرهایی از هجمه اسرائیل، آمریکا و انگلیس و استکبار به سوریه در دست است اما این وعده خداست که ملتی که در راه خدا مقاومت کند، خدا آنان را حمایت می‌کند.

وی با بیان این‌که «پشتیبان ولایت فقیه باشید تا کشور آسیب نبیند»، گفت: ملت در 9 دی 88 هم در شعار و هم در عمل همراه بودن با ولایت را نشان داده است.

۱۳۹۱/۱۱/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...